Ny Head of M/I Excellence hos Lemvigh-Müller

Ditte Emilie Jonsen skal optimere og udvikle arbejdsgange, processer og værktøjer i stål- og teknikgrossistens markeds- og indkøbsorganisation.
Ditte Emilie Jonsen er ny Head of M/I Excellence hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller

Ditte Emilie Jonsen, 33 år, er ansat som Head of M/I Excellence hos Lemvigh-Müller. M/I Excellence er en ny, tværfaglig funktion, som skal strømline, optimere og udvikle arbejdsgange, processer og værktøjer i stål- og teknikgrossistens markeds- og indkøbsorganisationen.

Ditte Emilie Jonsen er uddannet cand.merc.jur. fra Copenhagen Business School. Hun kommer senest fra en stilling som Head of Sourcing, Project Management & Procurement Excellence hos rengøringsudstyrsproducenten Nilfisk. Tidligere har hun blandt andet arbejdet som Contract Manager i energikoncernen DONG Energy (nu Ørsted).

Oprettelsen af stillingen som Head of M/I Excellence er et led i en reorganisering af Lemvigh-Müllers markeds- og indkøbsfunktioner. Formålet er at udvikle en endnu bedre købs- og serviceoplevelse for kunderne og derigennem styrke grundlaget for fremtidig vækst.

Ditte Emilie Jonsen refererer til markeds- og indkøbsdirektør Louise Tolstrup Unbehaun.