Ny formand for DI Vestsjælland og fire nye bestyrelsesmedlemmer

Senior Vice President Steen Søgaard, H. Lundbeck A/S takker af som formand for DI Vestsjælland efter 5 år. Ny formand er direktør/COO Jan Bybjerg Pedersen, Schoeller-Plast-Enterprise A/S.

Steen Søgaard og Jan Bybjerg Pedersen. Foto af: Sigrid Wilbeck Hansen

Regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S og ejer Albert Christiansen, AC-Tag & Facade A/S er valgt som næstformænd.

Bestyrelsen for DI Vestsjælland er blevet udvidet med to medlemmer, som kommer fra byggesektoren. Det sker som konsekvens af sammenlægningen af Dansk Byggeri og Dansk Industri.

På generalforsamlingen torsdag blev følgende nyvalgt til bestyrelsen:

• Ejer Albert Christiansen, AC-Tag & Facade A/S
  • Direktør John Møller Jensen, Entreprenørfirmaet H. J. Huse A/S
  • Direktør Casper Knudsen, Altan.dk
  • Director Joas Løvenbalk Lyng, ASA-Lift A/S

Følgende medlemmer er udtrådt af bestyrelsen ved generalforsamlingen:

• Teknisk chef Tina Klarskov Olesen, Alumichem A/S
  • CEO Henrik Stordal, HBN-Teknik A/S

Siden sidste generalforsamling er et enkelt medlem trådt ud af DI Vestsjællands bestyrelse:

• CEO Mogens Stampe Rüdiger, Kongskilde Industries A/S

Bestyrelsen for DI Vestsjælland ser sådan ud efter generalforsamlingen:

• Plant Director Mogens Auchenberg, Schneider Electric Danmark A/S
  • Adm. direktør Lone Backs, Lone Backs Arkitekter ApS
  • CEO René Barington, Frese A/S
  • Adm. direktør Christian Bring, Crispy Food A/S
  • Ejer Albert Christiansen, AC-Tag & Facade A/S (næstformand)
  • Direktør John Møller Jensen, Entreprenørfirmaet H. J. Huse A/S
  • Direktør Casper Knudsen, Altan.dk
  • Regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S (næstformand)
  • Direktør Jens-Ole Larsen, Slagelse Transportcenter A/S
  • Director Joas Løvenbalk Lyng, ASA-Lift A/S
  • Direktør/COO Jan Bybjerg Pedersen, Schoeller-Plast-Enterprise A/S (formand)
  • CEO Benny Smith, Poul Johansen Maskiner A/S
  • Senior Vice President Steen Søgaard, H. Lundbeck A/S

Konsulent Sigrid Wilbeck Hansen, 3377 3864

Steen Søgaard og Jan Bybjerg Pedersen. Foto af: Sigrid Wilbeck Hansen

Invitation til erhvervstræf i DI Vestsjælland17.5.2021 16:57:03 CEST | Presseinvitation

Journalister og fotografer er velkommen til at deltage i DI Vestsjællands erhvervstræf Torsdag 27. maj klokken 9-12 Erhvervstræffet finder sted på Kragerup Gods, Kragerupgårdsvej 33, 4291 Ruds-Vedby. Det er også muligt at deltage virtuelt. Journalister og fotografer, som ønsker at deltage, skal tilmelde sig senest onsdag 26. maj til presserådgiver i DI Claus Kaae-Nielsen på clkn@di.dk eller 2332 6829. I forbindelse med tilmeldingen skal man oplyse, om man deltager fysisk eller virtuelt. Fysisk deltagelse kræver et gyldigt coronapas. Program 9.00 Velkomst og åbning af erhvervstræffet Ved formand for DI Vestsjælland, Steen Søgaard 9.10 Fremtidens arbejdsmarked Direktør for DI Rådgivning, Kinga Szabo 9.35 Bizblok: Ny virksomhed i Vestsjælland (interview samtale og debat) Michael Juhler, Vice President HMO Operations, Chr. Hansen og Tore Gynther CEO og grundlægger, To Øl City 10.00 Vækst og udvikling i Vestsjælland Indenrigs- og boligminister Kaare Dybvad 10.30 Pause 10.50 Uddeling af DI V

Vestsjællands kommuners erhvervsklima er på det jævne – men Sorø viser vejen.30.11.2020 19:30:00 CET | Pressemeddelelse

De vestsjællandske kommuner ligger igen i år i den nedre halvdel i Danmarks største undersøgelse af forholdene for virksomhederne i landets kommuner, Dansk Industris undersøgelse Lokalt Erhvervsklima. Dog er kommunerne samlet blevet gode til at bruge private leverandører, og det offentlig-private samarbejde er meget vigtigt for erhvervslivet. Og så bryder Sorø Kommune billedet, og kommer som den eneste sjællandske kommune i år i top 10 med en flot 7. plads.

Rollemodel og ambassadør for fremtidens elektrikere vinder DI Vestsjællands lærlingepris 202013.8.2020 15:38:23 CEST | Pressemeddelelse