Ny erhvervsrådgiver kommer med bred viden og erfaring fra revisionsbranchen

Andelskassen på Frederikskaj har ansat den 30-årige Stefan Eriksen som erhvervsrådgiver.

Stefan Eriksen har tidligere arbejdet i Nordea og Vestjysk Bank, hvor han har rådgivet og serviceret privatkunder. Da muligheden for jobbet som erhvervsrådgiver i Andelskassen på Frederikskaj bød sig, slog Stefan straks til.

”Jeg har altid haft stor interesse i virksomhedsdrift og -økonomi, da jeg finder kompleksiteten spændende,” fortæller Stefan, der kan trække på meget af sin erfaring fra rådgivning af privatkunder og fra sin tid i revisionsbranchen.

”Jeg har en bred viden inden for rådgivning af private og er skarp på revision og regnskab, og det kommer virksomhederne til gavn. Og så glæder jeg mig over at være under vingerne hos erhvervschef Linda Christensen, som har en kæmpe viden og erfaring inden for erhvervsområdet,” siger Stefan Eriksen.

Som en del af holdet i Andelskassen på Frederikskaj har Stefan fundet sin rette hylde, og han oplever en stor tilgang af nye kunder til banken.

” Det er utroligt givende at være en del af et hold, der er initiativrige, fagligt stærke og meget imødekommende. I Andelskassen har vi fokus på kvalitet og personlig rådgivning, og så er det spændende at være i en bank, der vækster og udfordrer sig selv og kunderne - det kan vi mærke på kundetilgangen,” siger Stefan.

Stefan er for nylig flyttet til København fra Vejle sammen med sin australske kæreste, der uddanner sig til lærer. Stefan er madinteresseret og nyder både byens restauranter, men også sin egen hjemmelavede mad. Parret holder meget af naturen og planlægger en tur til de norske fjelde.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.