Ny erhvervspolitisk chef i Djøf

Cand.scient.pol Jan Ellebye er ansat som erhvervspolitisk chef i Djøf

Djøf har i oktober 2016 ansat en ny erhvervspolitisk chef.

Jan Ellebye (Cand. Scient. Pol.), er tiltrådt i stillingen i Djøfs afdeling for Public Affairs. Målet er at styrke Djøfs fortsatte arbejde med at sætte en erhvervspolitisk dagsorden i offentligheden, hvor der særligt vil være fokus på højtuddannedes bidrag til den økonomiske vækst og jobskabelse i den private sektor.

Jan Ellebye har indgående erfaringer med Public Affairs arbejde fra Christiansborg, kommunikationsbranchen og Kræftens Bekæmpelse, men har senest haft chefstillinger i KL og Københavns Kommune.

Foto til fri afbenyttelse vedhæftet.

Jan Ellebye træffes for yderligere på tlf. 20 33 38 76.