Ny direktør skal tage Relatel til næste niveau
Nuuday-virksomheden Relatel har med Casper Bøyesen ved roret leveret kontinuerlig vækst og er med en Trustpilot-score på 4,6 blandt B2B-telemarkedets højeste på kundetilfredshed, som bl.a. kommer til udtryk ved, at kunderne kun skal vente 20 sekunder på telefonen for at få hjælp. Nu skal Anders Kjær-Jensen som ny direktør fra 15. august tage virksomheden til næste niveau. Han har siden lanceringen af Eesy for to år siden med succes stået i spidsen for Nuudays digitale lavprismobilselskab, og er ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands, herunder Relatel og Eesy, det helt rigtige valg til stillingen:
”Casper Bøyesen har sammen med sine medarbejdere skabt en stærk Relatel-organisation, som det sidste år har formået at tage næsten en tredjedel af den samlede vækst i SMV-markedet for mobiltelefoni. Nu har vi et stabilt fundament at skalere virksomheden ud fra, og Anders Kjær-Jensen har i Eesy bevist, at han kan drive vækst i kraft af sine mange innovative idéer og sin stærke kommercielle forståelse. Ambitionen er nu at tage en endnu større andel af B2B-markedet, så Relatel bliver det helt naturlige førstevalg af mobiltelefoni og omstillingssoftware til SMV’er, der både styrker relationen og dialogen med deres kunder”, udtaler Jens Grønlund.
Yderligere digitalisering af Relatel
Anders Kjær-Jensen har på blot to år bygget en bæredygtig mobilforretning og digital platform fra bunden, hvor majoriteten af alle salg i Eesy gennemføres fuldt ud digitalt. Det er bl.a. de kompetencer, han vil bringe med sig ind i Relatel, som han glæder sig meget til at stå i spidsen for:
”Jeg skal ikke ind og lave en transformation af forretningen, men bidrage til at booste den succes, Casper Bøyesen og hans team har skabt. Der kan jeg med min erfaring automatisere og digitalisere forretningen yderligere og medvirke til at sikre stærke kundeoplevelser og høje vækstrater fra et allerede solidt udgangspunkt. Det skal bl.a. ske gennem mere digitalt salg af Relatels omstillingssoftware til eksisterende kunder”, uddyber Anders Kjær-Jensen.
En vild rejse af være med på
Casper Bøyesen takker af efter halvandet år som direktør hos Relatel, og det er ifølge ham selv alt for tidligt, men han har fået et jobtilbud, han i sidste ende ikke kunne sige nej til, selvom det var en svær beslutning.
”Det har været en vild rejse at være med på, hvor vi har samlet to virksomheder til én slagkraftig virksomhed, som ikke har været bange for at prøve nye ting af i markedet, og som jeg mener har en hurtighed og fleksibilitet, vores konkurrenter sukker efter. Der har ikke været en måned uden fremgang, hvilket viser, at vi med vores løsninger rammer plet i vores målgruppe. Tusind tak for rejsen til alle medarbejdere og kunder”, slutter Casper Bøyesen.
Om Relatel
Relatel er skabt gennem fusionen af Fullrate Pro og Firmafon i november 2019. Virksomheden leverer mobiltelefoni, mobilt bredbånd og omstillingssoftware til SMV’er i Danmark og fokuserer på enkelthed, høj kundetilfredshed og fair priser. Relatel beskæftiger 90 medarbejdere med base på Østerbro i København. Relatel har mere end 20.000 erhvervskunder, en årlig vækst på mere end 20 procent og en markedsandel på omkring 7 procent i SMV-markedet for mobiltelefoni.
Om Anders Kjær-Jensen
Anders Kjær-Jensen er 42 år gammel og uddannet på handelshøjskolen. De seneste 10 år har han stået i spidsen for adskillige kommercielle transformationer i Nuuday. Senest med opbygningen af Eesy. Privat er Anders gift og bor nord for København.
For yderligere information, kontakt:
Pressechef Mikkel Riis-Jørgensen, tlf.: 3044 2244, mail: mikri@nuuday.dk
Kontakter
Mikkel Riis-JørgensenPressechef
Tlf:+45 30 44 22 44mikri@nuuday.dkBilleder
Information om Nuuday
Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.
Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.
Følg pressemeddelelser fra Nuuday
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nuuday
Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.
Godt nyt til eesy kunder: Nu kommer eSIM til smartwatch22.2.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Som det første mobilselskab i lavprissegmentet lancerer eesy nu eSIM til smartwatch for nye og eksisterende kunder. Med eSIM vil telefonnummer og data virke fuldstændig ens på både telefon og smartwatch. Dermed kan man være online, modtage opkald og sende beskeder også når telefonen ikke er med på farten.
Nu kan 23.000 husstande på Sydfyn få fiberinternet fra Hiper20.11.2023 10:33:07 CET | Pressemeddelelse
Den 20. november vil der åbnes op for køb af fiberprodukter fra Hiper for ca. 23.000 husstande og erhvervsadresser i og omkring Svendborg kommune samt på Langeland.
Q3: Nuuday leverede innovative produktlanceringer og stor stigning i cash flow8.11.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Tredje kvartal af 2023 bød på banebrydende produktlanceringer fra YouSee. Den positive udvikling i underliggende simpelt cash flow (SCF) fortsatte i Q3, hvor SCF steg med +30% i forhold til samme periode året før. For året til dato er der vækst i de centrale finansielle nøgleparametre.
Mobilselskabet eesy lancerer eSim: Kom online på bare 2 minutter30.10.2023 08:00:00 CET | Pressemeddelelse
Med lancering af det digitale e-simkort til mobiltelefonen kan nye kunder slippe for alt bøvlet, der er forbundet med et fysisk simkort, lyder det fra eesy, der betegner eSim som et vigtigt element for at være digital frontrunner på det danske mobilmarked.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum