Ny direktør skal tage Relatel til næste niveau

Relatel får ny direktør den 15. august, når Anders Kjær-Jensen overtager tøjlerne fra Casper Bøyesen for at tage virksomheden til næste niveau på vækstrejsen og udvikle Relatels position som det naturlige førstevalg af mobiltelefoni og omstillingssoftware til Danmarks mange SMV’er.
Den 15. august får Relatel ny direktør i skikkelse af Anders Kjær-Jensen, som skal tage virksomheden til næste niveau.

Nuuday-virksomheden Relatel har med Casper Bøyesen ved roret leveret kontinuerlig vækst og er med en Trustpilot-score på 4,6 blandt B2B-telemarkedets højeste på kundetilfredshed, som bl.a. kommer til udtryk ved, at kunderne kun skal vente 20 sekunder på telefonen for at få hjælp. Nu skal Anders Kjær-Jensen som ny direktør fra 15. august tage virksomheden til næste niveau. Han har siden lanceringen af Eesy for to år siden med succes stået i spidsen for Nuudays digitale lavprismobilselskab, og er ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands, herunder Relatel og Eesy, det helt rigtige valg til stillingen:

”Casper Bøyesen har sammen med sine medarbejdere skabt en stærk Relatel-organisation, som det sidste år har formået at tage næsten en tredjedel af den samlede vækst i SMV-markedet for mobiltelefoni. Nu har vi et stabilt fundament at skalere virksomheden ud fra, og Anders Kjær-Jensen har i Eesy bevist, at han kan drive vækst i kraft af sine mange innovative idéer og sin stærke kommercielle forståelse. Ambitionen er nu at tage en endnu større andel af B2B-markedet, så Relatel bliver det helt naturlige førstevalg af mobiltelefoni og omstillingssoftware til SMV’er, der både styrker relationen og dialogen med deres kunder”, udtaler Jens Grønlund.

Yderligere digitalisering af Relatel
Anders Kjær-Jensen har på blot to år bygget en bæredygtig mobilforretning og digital platform fra bunden, hvor majoriteten af alle salg i Eesy gennemføres fuldt ud digitalt. Det er bl.a. de kompetencer, han vil bringe med sig ind i Relatel, som han glæder sig meget til at stå i spidsen for:

”Jeg skal ikke ind og lave en transformation af forretningen, men bidrage til at booste den succes, Casper Bøyesen og hans team har skabt. Der kan jeg med min erfaring automatisere og digitalisere forretningen yderligere og medvirke til at sikre stærke kundeoplevelser og høje vækstrater fra et allerede solidt udgangspunkt. Det skal bl.a. ske gennem mere digitalt salg af Relatels omstillingssoftware til eksisterende kunder”, uddyber Anders Kjær-Jensen.

En vild rejse af være med på
Casper Bøyesen takker af efter halvandet år som direktør hos Relatel, og det er ifølge ham selv alt for tidligt, men han har fået et jobtilbud, han i sidste ende ikke kunne sige nej til, selvom det var en svær beslutning.

”Det har været en vild rejse at være med på, hvor vi har samlet to virksomheder til én slagkraftig virksomhed, som ikke har været bange for at prøve nye ting af i markedet, og som jeg mener har en hurtighed og fleksibilitet, vores konkurrenter sukker efter. Der har ikke været en måned uden fremgang, hvilket viser, at vi med vores løsninger rammer plet i vores målgruppe. Tusind tak for rejsen til alle medarbejdere og kunder”, slutter Casper Bøyesen.

Om Relatel
Relatel er skabt gennem fusionen af Fullrate Pro og Firmafon i november 2019. Virksomheden leverer mobiltelefoni, mobilt bredbånd og omstillingssoftware til SMV’er i Danmark og fokuserer på enkelthed, høj kundetilfredshed og fair priser. Relatel beskæftiger 90 medarbejdere med base på Østerbro i København. Relatel har mere end 20.000 erhvervskunder, en årlig vækst på mere end 20 procent og en markedsandel på omkring 7 procent i SMV-markedet for mobiltelefoni.

Om Anders Kjær-Jensen
Anders Kjær-Jensen er 42 år gammel og uddannet på handelshøjskolen. De seneste 10 år har han stået i spidsen for adskillige kommercielle transformationer i Nuuday. Senest med opbygningen af Eesy. Privat er Anders gift og bor nord for København.

For yderligere information, kontakt:
Pressechef Mikkel Riis-Jørgensen, tlf.: 3044 2244, mail: mikri@nuuday.dk