Ny direktør i eventselskabet ALIVE

Jonas Frydensbjerg Oddermose er pr. 1. juni 2021 ny adm. direktør for eventselskabet ALIVE, et selvstændigt selskab ejet af Aller Media A/S.

Pr. 1. juni tiltræder Jonas Frydensbjerg Oddermose, 33, som adm. direktør for ALIVE.

Jonas er rekrutteret internt i ALIVE, hvor han de seneste 2,5 år har været projektleder med det overordnede ansvar for B2B-events. Derudover har han 12 års erfaring fra eventbranchen, hvor han tidligere har arbejdet for bl.a. Deloitte og Copenhagen Infrastructure Partners.

Jonas er uddannet fra Roskilde Universitet med en Master of Science in Economics and Business Administration.

Information om ALIVE

ALIVE
Havneholmen 33
1561 København