Ny direktør for Lemvigh-Müllers håndværkerbutikker

Peter von der Hude, 47 år, er fra 1. oktober ny salgsdirektør for stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müllers 23 håndværkerbutikker.
Peter von der Hude er ny direktør for Lemvigh-Müllers 23 håndværkerbutikker

Det er en garvet ’butiksmand’, der sætter sig ved roret. Senest kommer Peter von der Hude fra en stilling som driftsdirektør for byggemarkedskæden Optimera. Tidligere har han arbejdet i detailhandlen og har bl.a. været adm. dir. for Løgismose Vin og Delikatesser, adm. dir. for House of Amber, stormagasinchef for Salling i Aalborg og varehuschef i en række forskellige Føtex-varehuse.

Hos Lemvigh-Müller skal han udvikle håndværkerbutikkernes salg og geare butikkerne til at møde kundernes fremtidige behov. Han kan trække på sin store erfaring med bl.a. udvikling af butikker, servicekoncepter og sortimenter.

Privat bor Peter von der Hude i Vinge ved Frederikssund med sin kone og to børn på 13 og 19 år.

Peter von der Hude er ny direktør for Lemvigh-Müllers 23 håndværkerbutikker