WebHub ApS

Ny dansk portal sælger hobby-kurser online

Har du altid godt kunne tænke dig at lære at strikke, lave din egen keramikskål eller sy din egen kjole? Så er danske WeTeach.dk måske noget du bør kaste et blik på!

Tidligere var det kun været muligt at lære håndværk som disse igennem aftenskolerne FOF og AOF, men den tid er nu forbi.

Nu kan alle nemlig få direkte adgang til professionel undervisning i en lang række hobbyfag, når og hvor de vil, via online-portalen WeTeach.dk.

WeTeach.dk blev startet for et lille ét år siden, men siden har allerede flere tusinde besøgende og kursister, som blandt andet deltager i kurser som

og mange flere... På WeTeach.dk er der nemlig i skrivende stund 16 danske onlinekurser, og der kommer hele tiden flere til.

Kurserne fungerer på den måde, at du som kursist køber adgang med mobilepay eller kreditkort, hvorefter du med det samme får adgang til dit kursus. Kurserne består af en række videoer, og i nogle tilfælde også skrevne guides og tjeklister. Du starter dit kursus ved video 1 og arbejder dig fremad indtil du har ”gennemført” den sidste video og dermed afsluttet kurset. Til alle kurser kan du stille spørgsmål direkte til underviseren på kurset undervejs, hvis du bliver i tvivl om noget eller har brug for hjælp.

Det smarte ved kurserne på WeTeach.dk er som allerede beskrevet, at du kan se dem hvor og hvornår du vil. Du kan desuden se dem lige så mange gange du vil, da der ikke er nogen udløbsdato på din adgang til kurserne. Dette gør dem også ideelle som opslagsværk, når der lige er noget du er i tvivl om.

Kurserne kan også købes som gavekort, der kan gives ved højtider og fødselsdage.

Vil du også undervise på WeTeach.dk?

WeTeach.dk fungerer som en platform, hvor underviserne selv optager deres kurser, hvorefter de uploader dem til WeTeach.dk og sælger dem til et bredt publikum.

Er du skarp til et bestemt håndværk, og vil du gerne sælge din viden på WeTeach.dk igennem et online videokursus, så tag fat i WeTeach.dk og forhør dig om mulighederne.

Thomas Mørch IversenRedaktør

Thomas er medstifter af WebHub Media, men skriver stadig en række af de mere dybdegående artikler til virksomhedens medier.

Tlf:24843065webmaster@webhub.dk

Information om WebHub ApS

WebHub ApS
Ceres Allé 7
8000 Århus C

WebHub Media er en paraply-virksomhed, som driver en række virksomheder. Virksomhederne har alle til fælles, at de udnytter internettets muligheder til fulde og hovedsageligt er webbaserede. Samlet set har vi mere end 70.000 unikke besøgende på vores mere end 15 sites hver måned.

Følg pressemeddelelser fra WebHub ApS

Flere pressemeddelelser fra WebHub ApS

Her kan en teenager få et kviklån i Danmark14.10.2021 09:26:36 CEST | Pressemeddelelse

Selvom der i 2020 kom en række stramninger på lovgivningen vedrørende Kviklån, som blandt andet omfattede ÅOP-loft og begrænsninger i forhold til markedsføring af Kviklån, så er det i dag stadig muligt for en, der kun lige er fyldt 18 år at optage et dyrt lån på, i nogle tilfælde, op mod 500.000 kr., som de måske kommer til at hænge på resten af livet. Forbrugerfinans.dk har herunder undersøgt en lang række udbydere af forbrugslån og kviklån, og set på, hvor gammel man minimum skal være for at optage et lån. Annafinans: 18 år Novafinans: 18 år Vivus.dk: 18 år Resurs Bank: 18 år SeleneFinans: 18 år Lånlet: 18 år Nordisk lån: 18 år Unilån: 18 år HG Finans: 18 år Basisbank: 18 år Santander: 18 år Coop Bank: 18 år DER Privat Finans: 21 år Leasy: 21 år Modus Finans: 21 år Nordic Lån: 21 år Spargo Finans: 21 år Feratum: 21 år Føniks Privatlån: 21 år Letfinans: 21 år Spar Nord / Sparxpres: 23 år Der tages forbehold for fejl i listen. Som det ses på listen, kan man hos mere end halvdelen af ud