Ny dansk portal sælger hobby-kurser online

Har du altid godt kunne tænke dig at lære at strikke, lave din egen keramikskål eller sy din egen kjole? Så er danske WeTeach.dk måske noget du bør kaste et blik på!

Tidligere var det kun været muligt at lære håndværk som disse igennem aftenskolerne FOF og AOF, men den tid er nu forbi.

Nu kan alle nemlig få direkte adgang til professionel undervisning i en lang række hobbyfag, når og hvor de vil, via online-portalen WeTeach.dk.

WeTeach.dk blev startet for et lille ét år siden, men siden har allerede flere tusinde besøgende og kursister, som blandt andet deltager i kurser som

og mange flere... På WeTeach.dk er der nemlig i skrivende stund 16 danske onlinekurser, og der kommer hele tiden flere til.

Kurserne fungerer på den måde, at du som kursist køber adgang med mobilepay eller kreditkort, hvorefter du med det samme får adgang til dit kursus. Kurserne består af en række videoer, og i nogle tilfælde også skrevne guides og tjeklister. Du starter dit kursus ved video 1 og arbejder dig fremad indtil du har ”gennemført” den sidste video og dermed afsluttet kurset. Til alle kurser kan du stille spørgsmål direkte til underviseren på kurset undervejs, hvis du bliver i tvivl om noget eller har brug for hjælp.

Det smarte ved kurserne på WeTeach.dk er som allerede beskrevet, at du kan se dem hvor og hvornår du vil. Du kan desuden se dem lige så mange gange du vil, da der ikke er nogen udløbsdato på din adgang til kurserne. Dette gør dem også ideelle som opslagsværk, når der lige er noget du er i tvivl om.

Kurserne kan også købes som gavekort, der kan gives ved højtider og fødselsdage.

Vil du også undervise på WeTeach.dk?

WeTeach.dk fungerer som en platform, hvor underviserne selv optager deres kurser, hvorefter de uploader dem til WeTeach.dk og sælger dem til et bredt publikum.

Er du skarp til et bestemt håndværk, og vil du gerne sælge din viden på WeTeach.dk igennem et online videokursus, så tag fat i WeTeach.dk og forhør dig om mulighederne.

24843065webmaster@webhub.dk

NY ANALYSE AFSLØRER: Her er landets bedst besøgte biblioteker7.8.2019 12:07:05 CESTPressemeddelelse