Ny centerdirektør får tingene til at gå op i en højere enhed

Andelskassen har ansat Jacob Balling som centerdirektør i Andelskassen i Aarhus.

Det er en erfaren mand fra den danske bankbranche og et kendt ansigt i Aarhus og omegn, der er startet som centerdirektør i Andelskassen i Aarhus. Jacob Balling har de sidste 14 år arbejdet i Aarhus, heraf de sidste seks år i Handelsbanken og før det i Danske Bank og Realkredit Danmark.

”For mig at se er Aarhus og omegn et af de mest attraktive og spændende områder i Danmark at arbejde i. Der sker altid noget. Det kan både være familier, der ønsker at investere i bolig, virksomheder i vækst og meget mere. Her kan vi i Andelskassen gøre en stor forskel, da vi er lokale og yder personlig og nærværende rådgivning,” siger Jacob Balling.

Gennem sine år i bankbranchen har Jacob arbejdet med både erhvervs- og privatkunder, og med skiftet til Andelskassen ser Jacob frem til igen at komme tættere på kunderne.

”Jeg lægger vægt på, at kunderne får de rigtige løsninger, og at vi finder dem sammen gennem en løbende dialog, og jeg glæder mig til at komme ud at tale med både nye og nuværende kunder. Noget af det jeg finder attraktivt ved Andelskassen er, at her er korte beslutningsveje, og det er en organisation, der gerne vil lave forretninger, og det kommer kunderne til gavn,” fortæller Jacob.

Som centerdirektør skal han også bygge videre på sammenhængskraften i filialen og udviklingen af den enkelte medarbejder.

”Som leder er jeg meget optaget af at bidrage til udvikling af mine medarbejdere og at få tingene til at gå op i en højere enhed, så vi performer som afdeling og ikke kun som enkelt individ. Det gør man blandt andet ved at prioritere opgaverne sammen og spille hinanden gode - og så skal det være sjovt at gå på arbejde,” siger Jacob.

Jacob bor i Silkeborg med sin hustru og deres tre børn på 14, 11 og 7 år. I fritiden er Jacob ofte at finde på lægterne til Superliga-kampe eller til koncert. Han er også gerne aktiv på landevejscyklen, løber og spiller fodbold og golf.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 18 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.