Wecater.dk ApS

Ny catering platform vil ændre en ældgammel branche og gøre op med bøvlede henvendelser og uklare menuer

Siden fremmarchen af de mange take-away platforme, er måden vi bestiller mad på blevet ændret for altid. I dag er det muligt at bladre igennem utallige muligheder af restauranter, se retterne inden bestilling, foretage bestillingen med blot få klik og endda følge maden direkte fra restaurant til leveringsadresse, på ens smartphone eller computer. Cateringbranchen, som ligger meget tæt op ad branchen for take-away, er til gengæld langt fra fulgt med. Her fungerer størstedelen af bestillinger stadig på gammeldags vis, hvor man selv skal afsøge mulighederne for de retter man ønsker at servere til gæsterne, selv skal gå i direkte kontakt med en af de mange restaurations -og cateringvirksomheder - og sidst men ikke mindst, ikke har muligheder for at se maden inden bestilling.

Endnu mere mærkværdigt er det at tænke over, at når man bestiller mad ud af huset til et større selskab, er der tale om en langt større ordre, end hvis familien blot skal have take-away til aftensmad.

”Hvis man bestiller take-away til aftensmad og ender med at blive skuffet over maden, er det trods alt lidt nemmere at sige”pyt med det” og bare vælge en anden restaurant næste gang. Hvis man derimod bestiller catering til en fest, fødselsdag eller andre vigtige begivenheder og ønsker at tilfredsstille sine gæster med en velsmagende menu eller buffet, er det altså ikke lige så nemt - og bestemt ikke en sjov oplevelse, at maden ikke smager som forventet” udtaler Jasper Vestorp, stifter og indehaver af Wecater.

Det ønsker vi hos Wecater at gøre op med, mens vi også kan byde på helt nye former for eksponering for de mange restaurations -og cateringvirksomheder, der i dag er meget afhængige af at have et kendt navn og et større markedsføringsbudget.

3 ting vi ønsker at gøre at gøre op med i cateringbranchen

1. Få et oprigtigt overblik

Den første udfordring man vil blive mødt af når man skal afsøge mulighederne for cateringen til ens arrangement, er hvor mange cateringvirksomheder der faktisk er - og hvor svært det egentligt kan være at danne sig et overblik over menuen, bestillingsprocessen, anmeldelser fra tidligere kunder, prisen pr. kuvert, mulighederne for levering og mange andre vigtige parametre. Wecater har samlet alle disse informationer på én leverandøroversigt og har gjort det nemt og overskueligt at sammenligne de mange forskellige cateringvirksomheder på hvert enkelt parameter.

1. Vi gør det nemt at vælge lokalt

Hos Wecater starter en søgning altid med at man vælger sit område. Her tilpasser vi selvfølgelig oversigten til at sortere efter de cateringmuligheder der dækker ens område, men vigtigst af alt giver det mulighed for at vælge en lokal cater. Vælger man en lokal restaurant eller cateringvirksomheder, får man bedre muligheder for at skræddersye en menu med lokale specialiteter og støtter samtidigt en virksomhed fra ens eget lokalområde.

1. Fuld gennemsigtighed og ingen informationer med småt

Der kan hurtigt opstå forglemmelser når man på traditionel vis bestiller catering. Har man f.eks. sørget for at der er mulighed for afbestilling af menuen, hvis uheldet skulle være ude og man er nødt til at aflyse arrangementet? Og i så fald, hvor lang tid før levering man har mulighed for at afbestille? På samme vis, kan der også opstå misforståelser i kommunikationen med cateren. Har man f.eks sørget for at der følger brød med til menuen? Eller er der kuverter som der skal tages forbehold for allergier eller veganske alternativer? Alle disse spørgsmål kan man finde svaret på, hos den enkelte profil for cateringvirksomheden og er nøje udspecificeret. Hos os er der ingen informationer der er gemt væk med småt og man vil altid kunne forvente fuld gennemsigtighed i hele processen – fra bestilling til servering.

Information om Wecater.dk ApS

Wecater.dk ApS
Frankrigshusene 14

49 40 41 49https://www.wecater.dk

Wecater.dk giver dig overblikket på catering, mad ud af huset og diner transportable i Danmark.

Vores mission er at skabe overblik på lokale muligheder og gøre det nemt for dig, at finde frem til den rette leverandør af mad og drikke til dit selskab eller begivenhed.

Wecater.dk blev stiftet, fordi der længe i Danmark har været et behov for at gøre bestillingen af mad ud af huset nem og overskuelig. Derfor er onlineportalen Wecater.dk skabt netop med det formål, at du hurtigt kan finde frem til udvalgte leverandører, som kan tilbyde dig det som passer til jeres selskab.

Besøg os på Wecater.dk

Følg pressemeddelelser fra Wecater.dk ApS