Høyrup & Clemmensen

Ny afdelingschef skal styrke Høyrup & Clemmensens sikringsafdeling

1. januar 2020 tiltræder Per Vinter som ny afdelingschef i sikringsafdelingen hos Høyrup & Clemmensen, hvor han skal udvikle brand- og sikringsaktiviteterne.

Med ansættelsen af Per Vinter ønsker Høyrup & Clemmensen, der er en af hovedstadens ældste teknik- og sikringsvirksomheder, at udvikle og styrke sin sikringsafdeling.

”Per Vinters ledelsesstil er teamorienteret, og han får blandt andet til opgave at løfte holdånden og skabe resultater gennem velfungerende teams – og dermed bidrage til at udbygge vores position som en førende leverandør i sikrings- og teknikbranchen,” siger Lars Kent, som er driftsdirektør i Høyrup & Clemmensen.

Erfaren og innovativ leder

Per Vinter er en erfaren og innovativ leder, der i sine mere end 25 år i sikrings- og installationsbranchen har skabt succes med udvikling af salg, service og projekter.

Han kommer fra en stilling som chef for Brand & Sikring hos Kemp & Lauritzen og har desuden erhvervet sine kompetencer, certificeringer og viden inden for brand- og sikringsanlæg, projektstyring og entrepriseopgaver gennem sin tidligere ansættelse hos H. Helbo Hansen.

Nye stærke kundeløsninger

Per Vinter, der har et stort netværk i sikrings- og teknikbranchen, ser frem til at udvikle sikringsafdelingen på sin nye arbejdsplads.

”Høyrup & Clemmensen er en hæderkronet Københavnerinstallatør med en flad organisation og korte beslutningsgange. Virksomheden er stærk på sikringsområdet og blandt andet kendt for etablering af adgangskontrol i Københavns Kommune. Jeg ser frem til at sikre større stabilitet i afdelingen og til at løfte Høyrup & Clemmensens markedsposition,” siger Per Vinter.

God teamspirit og løbende kompetenceudvikling er ifølge Per Vinter blandt de nøglefaktorer, som skal styrke sikringsafdelingens servicetiltag.

”Vi skal fastholde vores serviceforpligtelser og skabe nye innovative løsninger til gavn for kunderne. Samtidig vil vi skabe vækst i et lukrativt sikringsmarked, som er stigende og har været dette gennem en årrække. Vi vil adskille os i markedet ved at levere kundetilpassede løsninger gennem højtydende produkter, håndværk af høj faglig og udførelsesmæssig kvalitet med en kundeservice udover det sædvanlige," fortæller han.

Passioneret på jobbet og i fritiden

Per Vinter er uddannet elektriker og stærkstrømtekniker. Han er certificeret indenfor en række brandtekniske installationsområder, herunder brandalarmering og rumslukningsanlæg, og har ligeledes stor erfaring indenfor indbrudsalarmering, adgangskontrol og TV- overvågning.

Den nye afdelingschef i Høyrup & Clemmensen er 51 år og bosat i Taastrup med sin kone Ann. Han har stor passion for cykling, som han tidligere har praktiseret på eliteplan. Fritiden går desuden med at vedligeholde og ombygge familiehuset, ligesom han plejer sin interesse for henholdsvis biler og skiløb.

Billeder kan frit benyttes ved omtale af Per Vinter og Høyrup & Clemmensen.

For yderligere information kontakt venligst:

Driftsdirektør Lars Kent, Høyrup & Clemmensen A/S

Telefon: 2090 7090

Mail: lke@hoyrup-clemmensen.dk

Kontakter

Lars Kent, driftsdirektør, på telefon: 3386 3900 eller 2090 7090. Emailadresse: lke@hoyrup-clemmensen.dk

Information om Høyrup & Clemmensen

Høyrup & Clemmensen
Bådehavnsgade 6
2450 København SV

33863910https://hoyrup-clemmensen.dk/

Om Høyrup & Clemmensen A/S