Nuuday

Nuuday styrker tilbud til erhvervskunder med nyt selskab

Del
Små og mellemstore virksomheder får fremover endnu nemmere ved at få opfyldt deres behov for telefoni og digitale services, når Nuuday-familien får et nyt medlem. Relatel hedder det nye teleselskab, som er en sammenlægning af det tidligere Firmafon og Fullrate Pro, der hver især har leveret imponerende resultater.

Selvom navnet er nyt, og ambitionerne er tårnhøje, så står Relatel på et solidt fundament af erfaring og attraktive produkter. Fullrate Pro har haft stor succes med at tilbyde enkle mobilløsninger og Firmafon har specialiseret sig i at skabe cloudbasererede og brugervenlige kommunikationsløsninger.

Den nye virksomhed bygger videre på disse kvaliteter, og som navnet antyder vil Relatel fokusere på at skabe relationer mellem virksomheder og deres kunder.

”Vi har et rigtig godt udgangspunkt for at opbygge en endnu stærkere position i markedet blandt de små og mellemstore virksomheder. Det udnytter vi på den bedst mulige måde ved at samle Fullrate Pro og Firmafon og fokusere kræfterne i Relatel,” siger adm. direktør Peter Engelbrecht

Det er særligt gennem et højt serviceniveau, innovative omstillingsløsninger og suveræn brugervenlighed, at Relatel vil slå konkurrenterne. På mobilområdet vil Relatel udnytte sit i forvejen store kendskab til hvad små og mellemstore virksomheder har brug for, og har blandt andet udviklet en app, der er nem at anvende og med vilkår, som er nemme at forstå.

”Efterspørgslen efter let anvendelige og fleksible produkter vil stige markant de kommende år, og det kommer vores produkter i høj grad til at afspejle. Fællesnævneren for alle vores produkter og services bliver, at vi udvikler dem på baggrund af den feedback, kunderne giver os, så de løsninger vi leverer altid, er præcis hvad virksomhederne efterspørger. Den tætte kundekontakt bliver selve DNAet i Relatel, og vi skal ind i virksomhedernes bevidsthed som det naturlige førstevalg, når det kommer til enkle og brugervenlige kommunikations- og teleløsninger,” siger Peter Engelbrecht.

Målsætningen er ved udgangen af 2020 at nå en omsætning på 150 mio. kr. hvilket vil svare til en vækst på ca. 20 procent. En ambitiøs, men realistisk målsætning, vurderer Peter Engelbrecht:

”Hvis du vil gøre en positiv forskel i den her branche, er du simpelthen nødt til at være lidt fandenivoldsk og turde have lidt store armbevægelser. Med succesen i Firmafon og Fullrate Pro i ryggen og vores udvikling af egne, unikke softwareprodukter tør jeg også godt tro på, at Relatel nok skal klare sig godt. Men den succes opnår vi kun gennem hårdt arbejde og respekt for det marked, vi opererer i.”

Med sit særlige fokus på de små og mellemstore virksomheder bliver Relatel et godt supplement til TDC Erhverv, som har en stærk markedsposition blandt især de større virksomheder. Dermed bliver Nuudays samlede tilbud til erhvervskunderne styrket markant. Relatel har godt 100 medarbejdere fordelt på Østerbro, Taastrup og Slagelse.

Kontakter

Billeder

Adm. direktør Peter Engelbrecht
Adm. direktør Peter Engelbrecht
Download
Download

Information om Nuuday

Nuuday
Teglholmsgade 1
0900 København C

https://nuuday.dk/

Om Nuuday
Nuuday består af en række stærke brands, der tilsammen leverer innovative digitale services inden for TV, bredbånd, netværk og telefoni til private kunder og virksomheder. YouSee, Telmore, Hiper og eesy servicerer danskere på tværs af alder, køn og bopæl på privatmarkedet. På erhvervsmarkedet servicerer Nuuday mindre såvel som store erhvervsvirksomheder med TDC Erhverv og Relatel. Nuuday beskæftiger omkring 3.700 medarbejdere på tværs af Danmark og har ca. 6 mio. privat- og erhvervskundeforhold.

Læs mere om Nuuday på nuuday.dk.

Følg pressemeddelelser fra Nuuday

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Nuuday

Nuuday leverer vækst i serviceomsætningen drevet af mobil og fiber samt rekordhøj kundetilfredshed8.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

Nuuday afsluttede 2023 med ca. 2% vækst i serviceomsætningen i Q4, hvor mobiltjenester kom tilbage på vækstsporet med 9.000 nye abonnenter. Det bragte den samlede kundetilvækst op på 20.000 nye mobilkunder i 2023. Nuuday leverede også den højeste kundetilfredshed i virksomhedens historie, samtidig med at Nuuday gik i luften med første fase af sin nye IT-platform Dawn, som kommer til at udgøre rygraden i det transformerede Nuuday.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye