Nu mere end 25.000 stillingsopslag i Danmark

Der er nu mere end 25.000 stillingsopslag i Danmark, viser en opgørelse fra den danske job-søgemaskine Jobsearch.dk, der samler stillinger ind fra virksomhedernes hjemmesider.

Se udviklingen i antallet af stillingsopslag her: https://www.jobsearch.dk/jobsoegemaskiner/

”Antallet af konkrete stillingsopslag er naturligvis et af kongetallene, når man skal tage temperaturen hos de danske virksomheder. Det er rigtig interessant, at antallet af stillingsopslag er så højt i en brydningstid, hvor alle forsøger at finde ud af hvordan det gå med dansk økonomi”, siger Thomas Barfod fra Jobsearch.dk.

Jobsearch.dk crawler de danske virksomheders jobsektioner 3 gange dagligt og præsenterer en konstant opdateret database med jobs i sin søgemaskine: https://www.jobsearch.dk/jobdatabase Jobsearch.dk anvender egen-udviklet opdateringsteknologi, udviklet over ti år, som har en meget lille fejlkilde.

Yderligere information:
Mail: tsb@jobsearch.dk
Tlf: 25238701

Jobsearch.dk er Danmarks store søgemaskine, der samler alle ledige stillinger, så jobsøgerne kun skal kigge ét sted. Jobsearch.dk er skabt af den danske teknologi-virksomhed Digital Disruption Media A/S, som over de sidste ti år har bygget søgemaskiner i en række europæiske lande.