Nu kan kunder over hele Danmark få Coops tilbudsaviser med Posten

Coop opretter ny landsdækkende service: www.denlillepostkasse.dk. Daglig lodtrækning resten af året om 5.000 kr. pr. dag blandt dem, der tilmelder sig

Fra 1. januar bliver det muligt for forbrugere over hele Danmark at få leveret præcist de tilbudsaviser fra Coops kæder – Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen, Fakta, Fakta Tyskland og Irma – som de ønsker.

Alt hvad man skal gøre er at tilmelde sig på www.denlillepostkasse.dk , eller via et postkort, som man kan få i butikkerne.

Alle der tilmelder sig deltager i lodtrækningen om 5.000 kr. hver eneste dag resten af året.

De der i dag er tilmeldt Nej Tak+ vil ikke fremover modtage tilbudsaviserne fra Coop. De skal i stedet tilmelde sig www.denlillepostkasse.dk

Det flertal af kunderne, der modtager alle tilbudsaviser, behøver ikke at gøre noget. Men de også velkommen til at tilmelde sig og dermed sikre, at de får de tilbudsaviser fra Coop, som de ønsker.

”For kunderne er der flere fordele ved at tilmelde sig www.denlillepostkasse.dk:

De kan – uanset hvor de bor i Danmark – få de af vores tilbudsaviser, de ønsker.
De får den til tiden, altså altid inden tilbuddene træder i kraft.
De får ekstra sikkerhed for at få aviserne, da det er Posten, der står for omdelingen,” siger kommerciel chef Kenneth Melchior.

Antallet af danskerne, der har valgt at tilmelde sig en ordning, hvor de selv bestemmer, hvilke tilbudsaviser, de ønsker at modtage, er stærkt stigende, og de eksisterende ordninger nærmer sig i øjeblikket 500.000 husstande.

”Vi ønsker, at alle, der ønsker vores tilbudsaviser får dem. På den anden side ønsker vi ikke at sende tilbudsaviser til kunder, der ikke ønsker dem. Så dette er en miljørigtig og kundevenlig løsning, der på sigt muliggør, at hver tilbudsavis er mere målrettet mod den enkelte husstand” siger Kenneth Melchior.

Ordningen er gratis for kunderne.

Yderligere information:

Kommerciel chef Kenneth Melchior, 5221 3256

Nyt medlem af Coop Danmarks bestyrelse11.1.2018 14:00pressemeddelelse

En af Skandinaviens mest erfarne ledere inden for dagligvarehandelen, træder nu ind i bestyrelsen for Coop Danmark A/S og Coop Holding. Det er Karl Wistrand, som har været direktør i to af Sveriges største dagligvarevirksomheder, ICA og Coop Sverige. I ICA sluttede han som finansdirektør, CFO, og siden har han været adm. direktør for Coop Sverige. Han er i dag medlem af direktionen i Swedavia, der driver og udvikler 10 lufthavne i Sverige, herunder Arlanda. ”Med Karl Wistrand får vi dyb erfaring i både drift af detailhandel og finansiel styring ind i Coops bestyrelse, og jeg ser frem til samarbejdet,” siger bestyrelsesformand Lasse Bolander. Der er tale om en udvidelse af bestyrelsen, og alle øvrige medlemmer fortsætter som hidtil.