Nu kan kunder over hele Danmark få Coops tilbudsaviser med Posten

Coop opretter ny landsdækkende service: www.denlillepostkasse.dk. Daglig lodtrækning resten af året om 5.000 kr. pr. dag blandt dem, der tilmelder sig

Fra 1. januar bliver det muligt for forbrugere over hele Danmark at få leveret præcist de tilbudsaviser fra Coops kæder – Kvickly, SuperBrugsen, Dagli´Brugsen, LokalBrugsen, Fakta, Fakta Tyskland og Irma – som de ønsker.

Alt hvad man skal gøre er at tilmelde sig på www.denlillepostkasse.dk , eller via et postkort, som man kan få i butikkerne.

Alle der tilmelder sig deltager i lodtrækningen om 5.000 kr. hver eneste dag resten af året.

De der i dag er tilmeldt Nej Tak+ vil ikke fremover modtage tilbudsaviserne fra Coop. De skal i stedet tilmelde sig www.denlillepostkasse.dk

Det flertal af kunderne, der modtager alle tilbudsaviser, behøver ikke at gøre noget. Men de også velkommen til at tilmelde sig og dermed sikre, at de får de tilbudsaviser fra Coop, som de ønsker.

”For kunderne er der flere fordele ved at tilmelde sig www.denlillepostkasse.dk:

De kan – uanset hvor de bor i Danmark – få de af vores tilbudsaviser, de ønsker.
De får den til tiden, altså altid inden tilbuddene træder i kraft.
De får ekstra sikkerhed for at få aviserne, da det er Posten, der står for omdelingen,” siger kommerciel chef Kenneth Melchior.

Antallet af danskerne, der har valgt at tilmelde sig en ordning, hvor de selv bestemmer, hvilke tilbudsaviser, de ønsker at modtage, er stærkt stigende, og de eksisterende ordninger nærmer sig i øjeblikket 500.000 husstande.

”Vi ønsker, at alle, der ønsker vores tilbudsaviser får dem. På den anden side ønsker vi ikke at sende tilbudsaviser til kunder, der ikke ønsker dem. Så dette er en miljørigtig og kundevenlig løsning, der på sigt muliggør, at hver tilbudsavis er mere målrettet mod den enkelte husstand” siger Kenneth Melchior.

Ordningen er gratis for kunderne.

Yderligere information:

Kommerciel chef Kenneth Melchior, 5221 3256

Coop.dk Shopping åbner ny online bogbutik6.9.2017 12:00pressemeddelelse

Onsdag den 6. september slår Coop.dk Shopping dørene op til en ny online bogbutik, hvor danskerne kan gå på opdagelse i alt fra bestsellere, krimier og biografier til børnebøger, fagbøger, kogebøger og rejsebøger. Butikken er ifølge Peter Gram Møller, kommerciel direktør i Coop.dk Shopping, et naturligt led i udviklingen af Coop.dk Shoppings overordnede strategi om, at være danskernes foretrukne online shoppingcenter. - Den fysiske bog er langt fra udkonkurreret af e-bøger og netlydbøger, udtaler Peter Gram Møller. - Det oplever vi i Coops fysiske butikker som Kvickly og SuperBrugsen. Ifølge Bog- og Litteraturpanelets seneste årsrapport, ”Bogen og litteraturens vilkår 2016”, som blev offentliggjort i september 2016, har boghandelen oplevet stærk konkurrence fra supermarkederne og internethandlen og det er denne tendens Coop.dk Shopping tapper yderligere ind i. Ifølge rapporten er produktionen af trykte bøger generelt stigende og fx er ny dansk skønlitteratur steget med mere end 50 % si