Nu kan alle på Sjælland få leveret fra nemlig.com samme dag, som de bestiller

Nemlig.com tilbyder nu som landets eneste online dagligvarebutik bestilling og levering på samme dag til hele Sjælland. Det skal bidrage til at give alle sjællandske kunder en nemmere hverdag.
Nu kan alle kunder på Sjælland bestille og få leveret dagligvarer samme dag. Foto: nemlig.com

Danskerne vil have deres dagligvarer så hurtigt og fleksibelt som muligt.

Flere danskere har vænnet sig til en mere fleksibel hverdag, bl.a. på grund af stigende grad af hjemmearbejde. At kunne arbejde fra sit sommerhus eller feriebolig som en del af en almindelig arbejdsuge, er blevet vigtigere for flere danskere. Det billede ses tydeligt hos nemlig.com, hvor kunderne oftere skifter leveringsadresse i løbet af hverdagene, og nu kommer nemlig.com kunderne i møde og lancerer levering samme dag til hele Sjælland.

Derfor vil alle hustande på hele Sjælland og dele af Falster – fra Amager til Kalundborg og fra Sjællands Odde til Marielyst og alle byer derimellem – nu få en endnu bedre leveringsservice.
Det betyder at nemlig.com nu leverer varer samme dag på hele Sjælland, når der bestilles varer senest kl. 12.

Det er stort skridt på vejen for nemlig.coms ønske om at gøre en forskel for kunder i hele Danmark. Det glæder Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com, sig over:

”Vi arbejder hele tiden på at gøre vores service endnu bedre. Det gør vi bl.a. ved at forkorte tiden mellem bestilling og levering. Nu kan alle kunder på Sjælland og dele af Falster bestille om formiddagen og få leveret varer til aftensmaden samme dag,” siger Mikkel Pilemand.

Når kunder på Sjælland bestiller dagligvarer inden kl. 12 hos nemlig.com, bliver varerne leveret fra kl. 16 eller kl. 17 samme dag.

nemlig.com er Danmarks største onlinesupermarked, der hver dag leverer dagligvarer og måltidskasser direkte til døren for tusindvis af danskere. Mere end 4 ud af 5 husstande kan i dag modtage dagligvarer og måltidskasser fra nemlig.com.

Med over 9.000 unikke varenumre og et stort sortiment af økologi tilbyder nemlig.com et bredt udvalg af dagligvarer til hverdagen, og med over 25 unikke gård- og specialbutikker er det også muligt at finde delikatesser fra bl.a. Slagter Lund, Lagkaghuset, A.C. Perch’s Thehandel og mange flere på nemlig.com.

På nemlig.com finder du også dagligvarer til den helt rigtige pris.Hver uge prismatcher nemlig.com mere end 1800 varer mod Rema 1000. Det er med til at gøre nemlig.com til Danmarks billigste onlinesupermarked, og nemlig.com har vundet førstepladsen i to pristjek blandt landets onlinesupermarkeder foretaget af henholdsvis Politiken og BT i foråret 2021.

Nemlig øger omsætning i nyt regnskab30.1.2024 08:08:01 CET | Pressemeddelelse

Nemlig er tilbage i vækst, og virksomheden har i det netop afsluttede finansår 2022/23 øget omsætningen til 2,51 mia. kr., hvilket er en stigning på 30 mio. kr. i forhold til sidste finansår. Omsætningsvæksten på helåret blev sikret i finansårets sidste fem måneder fra marts til juli med en gennemsnitlig vækst på 20%. En tendens der er fortsat ind i det nye finansår 2023/24, der startede i august 2023 og derfor tegner godt for dette år.