Nu kan alle danskere få tv fra Norlys

Norlys lancerer et nyt landsdækkende tv-produkt, som gør det lettere for kunder at vælge lige præcis de kanaler og streamingtjenester, de ønsker.

Fra i dag kan Norlys tilbyde tv til samtlige adresser i Danmark.

Nye aftaler med indholdsleverandører betyder nemlig, at Norlys nu kan sælge tv, som kunderne udelukkende ser fra Norlys Play-appen. Tidligere har Norlys Play-appen kun været tilgængelig for kunder, der også har haft kabel- eller antenne-tv.

- Vi kigger hele tiden på, hvordan kunderne ønsker at få deres tv leveret, og hvordan vi er den mest attraktive udbyder for tv-kunderne. Det er vigtigt for os at kunne tilbyde et stærkt alternativ til de målgrupper, der foretrækker at streame alt tv, og det kan vi netop med denne løsning, siger Sune Nabe Frederiksen, der er direktør for Norlys’ digitale forretning.

Flere fleksible muligheder

Det nye produkt fra Norlys skal samtidig gøre det lettere for kunderne at skræddersy deres tv-indhold til deres specifikke behov. Produktet giver kunderne mulighed for at vælge de kanaler eller streamingstjenester, de ønsker fra Norlys’ sortiment og skifte mellem dem fra måned til måned.

Modellen kommer i tre udgaver, hvor kunden kan vælge mellem 4, 8 eller 20 kanaler eller streamingtjenester.

- Kunderne efterspørger mere fleksibilitet i deres tv-produkt. Mange shopper i forvejen rundt mellem de kendte streamingtjenester alt efter, hvilken serie eller film, der er hot lige nu. Det skal et moderne tv-abonnement kunne rumme. Derfor lytter vi til kundernes behov og øger fleksibiliteten, så de kan vælge kanaler og tjenester til og fra uden at skulle tænke på pointsystemer, siger Sune Nabe Frederiksen.

For de kunder, der ønsker en traditionel tv-pakke, er det stadig muligt at vælge mellem en lille, mellem eller stor tv-pakke. Lanceringen af de nye produkter påvirker ikke de aftaler, som eksisterende kunder har i dag, men ønsker de at skifte, er det naturligvis muligt.

Nye tv-produkter

De fleksible

Vælg 4 (Max 1 streamingtjeneste) – Pris: 249 kr (pr måned)

Vælg 8 (Max 3 streamingtjenester) – Pris: 399 kr (pr måned)

Vælg 20 (Max 5 streamingtjenester) – Pris: 649 kr (pr måned)

De faste

Lille tv-pakke (21 kanaler) – 274 kr. (pr måned)

Mellem tv-pakke (33 kanaler) – 529 kr. (pr måned)

Stor tv-pakke (53 kanaler) – 779 kr. (pr måned)

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.

Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.