NorSea Group Denmark A/S

NSG Wind på jagt efter ny CEO

Morten Basse Jensen har valgt at fratræde sin stilling som CEO i NSG Wind, hvilket skyldes uenighed om firmaets strategi fremadrettet.

”Det er naturligvis beklageligt, at vore veje skilles, og vi ønsker Morten Basse god vind fremover,” siger Jørn Bue Madsen fra Danbor, der er NSG Wind’s moderselskab.

”NSG Wind fortsætter uhindret sine aktiviteter som totalleverandør af serviceydelser til offshore vindindustrien. Vi har netop indsat Morten Magnussen som interim direktør og har igangsat en proces for at finde en ny CEO.  Morten Magnussen har mere end 30 års erfaring fra offshoreindustrien og er i dag ansat i NSG Wind som Head of Sub Sea and Marine Operations,” tilføjer Jørn Bue Madsen.

NSG Wind er en del af NorSea Group, der er Norges førende leverandør af base og logistikydelser til offshoreindustrien. Gruppen har 25 selskaber, der opererer inden for offshore, herunder Danbor i Danmark.

www.nsgwind.com

Information om NorSea Group Denmark A/S