NPinvestor.com

NPinvestor.com: Handel for over 250 mio kr på en enkelt dag

Fintech-selskabet NPinvestor.com, der er optaget til handel på Nasdaq First North, havde mandag en omsætning i handlen med aktier og aktieindeks på over 250 mio. kr. Tallene viser, at der er appetit på at anvende Erik Damgaards handelsplatform Straticator.

NPinvestor har tidligere oplyst, at der i november blev handlet aktier og aktieindeks for 200 mio. kr. via Selskabets handelsplatform Straticator. Men der har været en voldsom stigning i handlen siden da, og mandag den 17. december var den hidtil bedste handelsdag.

Handelsomsætning blev på over 250 mio. kr. på en enkelt dag, og dermed blev der altså på en enkelt dag handlet for mere end i hele november.

NPinvestor.com fik sine første kunder på platformen i juli, og begyndte først markedsføringen i oktober, så det er gået stærkt siden.

Det er af afgørende betydning for Selskabet, at det formår at tiltrække så gode Copy Trader Masters som muligt, for der er kunder til de rigtige Copy Trader Masters - det viser handelsaktiviteten.

- Så sidder der i banker nogle investeringsrådgivere, der gerne vil være selvstændige, eller andre personer, der er gode til at trade, og kan give vores kunder værdi, så er de velkomne til at kontakte os. Det samme gælder investeringsselskaber. Det er ikke afgørende, om Copy Trader Masters handler meget eller lidt. Det afgørende er, om de kan give værdi til vores kunder, siger direktør Martin Lykke fra NPinvestor Fondsmæglerselskab.

Når en Copy Trader Master handler på sin konto, så kan de handler automatisk blive kopieret af Selskabets kunder.

- Det sker på kundens egen konto, så kunden kan hele tiden følge med i, hvad der sker, og er man utilfreds med en handel, så kan man bare lukke ned for den, siger Martin Lykke.

Martin Lykke Nielsen,
Direktør NPinvestor Fondsmæglerselskab A/S,