Nova

NOVA fejrer et fantastisk 2018

2018 har været et fantastisk år for radiostationen NOVA. Fire radiopriser til morgenshowet GO´NOVA og en 10-års fødselsdagsfest i Operaen i København er bare nogle af årets højdepunkter. Det bliver fejret i radioen juleaften.

Det har været et forrygende år for Danmarks mest hørte kommercielle radiostation NOVA. Det populære morgenshow GO´NOVA med Dennis Ravn, Mai-Britt Vingsøe og Signe Krarup beviste endnu engang, at netop de tre er Danmarks bedste morgenværter. Først på året blev det til endnu en Zulu Award – deres tredje i streg. Og til radiobranchens store Radio Prix i september vandt GO´NOVA deres femte Gyldne Mikrofon, Ekstra Bladets radiopris, samt prisen for Årets Kommercielle Radioprogram og Årets Lytterinddragelse.

2018 var også året, hvor NOVA kunne fejre sine første runde fødselsdag. Den kommercielle radiostation fyldte 10 år den 8. september, og fødselsdagen blev fejret i Operaen en måned senere med de store stjerner Mads Langer, Burhan G, Rasmus Seebach og Nik & Jay på scenen.

Et så fantastisk år skal fejres i radioen. Og det gør NOVA juleaftensdag, allerede fra klokken 6 mandag morgen den 24.december. Her er der først sjove højdepunkter fra ugen der er gået med GO´NOVA, inden du får det bedste fra fødselsdagsfejringen i skønt selskab med  Mads Langer, Burhan G, Rasmus Seebach og Nik & Jay fra klokken 10 til 12.

Juleaften på NOVA bliver i det hele taget en magisk dag, og den bliver ikke kun fyldt med musik. Klokken 12 til 14 tager komikerne Torben Chris og Heino Hansen julen under kærlig og sjov behandling, og mens du pisker sovsen færdig står den populære eftermiddagsvært Lars Johansson for underholdningen fra klokken 14 til 18. Mangler du hyggelig musik til maden og konfekten, så slutter NOVA af med en vaskeægte croonerjul mellem klokken 18 og 24. Helt uden reklamer, som en særlig gave fra NOVA til alle vores lyttere.

Glædelig jul og godt nytår.

Foto: Krestine Havemann/NOVA 10 års fødselsdag/ NOVAs værter

Kontakter

Hvis I har spørgsmål e.l. er I meget velkomne til at kontakte NOVAs programchef Mikkel Westerkam på telefon 20 48 09 29

Information om Nova

NOVA har flere end 1,3 millioner ugentlige lyttere og er en del af Bauer Media.

Bauer Media står bag radiostationerne NOVA, The Voice, Radio 100, myROCK, Radio Soft og Pop FM samt den digitale platform RadioPlay (web og app). Med mere end 2 millioner lyttere hver uge er Bauer Media førende indenfor kommerciel radio i Danmark.

*Kilde Gallup Radio Index

Følg pressemeddelelser fra Nova