NORMAL udvider! - Velkommen til en ny og større NORMAL-butik i Aalborg Storcenter

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for hudpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring. Kæden har nu mere end 400 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej.

Nu er turen kommet til Aalborg Storcenter, hvor en velfortjent make-over allerede er godt i gang. Den eksisterende butik skal renoveres og udvides, så vi efterfølgende kan tilbyde kunderne en helt særlig og ny butiksoplevelse. Grundet renoveringen holder butikken lukket den 20.-23. november og slår igen dørene op den 24. november.

NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og der vil altid vente en overraskelse rundt om det næste hjørne.

"Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx L’Oréal, Gillette, Colgate og Ajax, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris", forklarer Lars Bjerring, Country Manager.

"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortsætter Lars Bjerring.

Stor åbningsfest

Når dørene slås op til den nyrenoveret butik i Aalborg Storcenter, skal det naturligvis markeres med en fest, og denne åbning bliver ingen undtagelse: Kunderne kan her se frem til sjove events, konkurrencer, giveaways - og selvfølgelig masser af god stemning og spændende varer til faste lave priser.

• Blandt varerne finder man hårpleje, hudpleje, husholdningsartikler, kosmetik, konfekture, drikkevarer mm.
  • I dag består kæden af mere end 400 butikker i 7 lande.
  • Følg med på www.facebook.com/NORMALDanmark.
  • Besøg websitet på www.normal.dk.

8600 Silkeborg

Alt det, vi sælger, er helt normale ting, som du bruger i din hverdag.

Tanskalainen Normal-kauppaketju jatkaa Suomen valloitustaan avaamalla myymälän numero 3730.11.2022 12:49:56 CET | Lehdistötiedote

Tanskalainen vähittäiskauppaketju Normal aloitti Suomen valloituksensa helmikuussa 2021, jonka jälkeen se on laajentunut nopeasti ja avannut useita myymälöitä ympäri Suomea. Nyt Normal on valmis avaamaan jälleen uuden myymälän, ja tällä kertaa Jyväskylässä kauppakeskus Sepässä 1. joulukuuta. Vain yhdeksässä vuodessa Normal – tanskalainen hygieniatuotteiden, meikkien, välipalojen ja kotitaloustuotteiden jälleenmyyjä – on kasvanut ketjuksi, jolla on jo yli 400 myymälää Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa, Hollannissa, Ranskassa, Suomessa ja Portugalissa. Myymälöiden tuotevalikoima on sekoitus tunnettuja klassikoita ja vähemmän tunnettuja tuotteita eri puolilta maailmaa, kuten esimerkiksi Skandinaviasta ja USA:sta. Myymälään tulee useita uutuuksia joka viikko. Uusi myymälä Jyväskylään Nyt on tullut aika vahvistaa Normal-perhettä jälleen uudella liikkeellä: Uusi Normal-myymälä avaa ovensa asiakkaille kauppakeskus Sepässä 1. joulukuuta. "Olemme erittäin innoissamme voidessamme avata pian uuden m

NORMAL åbner i Vallensbæk16.11.2022 12:43:19 CET | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 400 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Nu er turen kommet til Vallensbæk, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik slår dørene op den 1. december 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten invi