NORMAL flytter!

NORMAL flytter og åbner ny butik i Silkeborg

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for hudpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring. Kæden har nu mere end 400 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der altid nye projekter på vej.

Nu er turen kommet til Silkeborg, hvor vi nu flytter verdens allerførste NORMAL-butik og åbner en ny og lækker butik på adressen Torvet 2, så vi fortsat kan tilbyde kunderne en helt særlig butiksoplevelse. NORMAL inviterer til åbningsfest i den nye butik i Silkeborg den 17. november 2022 kl. 9.30.

NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og der vil altid vente en overraskelse rundt om det næste hjørne.

"Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx L’Oréal, Gillette, Colgate og Ajax, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris", forklarer Lars Bjerring, Country Manager.

"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortsætter Lars Bjerring.

Stor åbningsfest

Når dørene slås op til en ny butik, skal det naturligvis markeres med en fest, og åbningen i den nye butik i Silkeborg bliver ingen undtagelse: Kunderne kan her se frem til sjove events, konkurrencer, giveaways - og selvfølgelig masser af god stemning og spændende varer til faste lave priser. I Silkeborg bydes der endda på friskbrygget kaffe også!

• NORMAL har mere end 100 danske butikker
  • Blandt varerne finder man hårpleje, hudpleje, husholdningsartikler, kosmetik, konfekture, drikkevarer mm.
  • Udvalget omfatter mere end 4.000 varenumre, og der er altid et stort fast sortiment af varer. Derudover suppleres der løbende med nye produkter
  • NORMAL åbnede sin første danske butik i april 2013
  • I dag består kæden af mere end 400 butikker i 6 lande
  • Kæden forventer at åbne flere butikker i Danmark i de kommende år
  • Følg med på www.facebook.com/NORMALDanmark
  • Besøg websitet på www.normal.dk

For yderligere oplysninger kontakt:
Lars Bjerring, Country Manager, på +45 21 15 87 56

Hos NORMAL sælger vi helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter kendte mærkevarer inden for fx hudpleje, hårpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring. Kort sagt: Alle de ting som du ikke kan undvære i din hverdag, og som helst ikke må mangle på hylderne derhjemme. Alle varer sælges til faste, lave priser, og det betyder, at du ikke kan finde slagtilbud og prisbaskere hos os. Til gengæld koster varerne det samme, hver gang du kommer.

NORMAL er dog meget mere end faste, lave priser på kendte mærkevarer. Vores mål er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af vores butikker. Også selvom det kun er en uge siden, du sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at opdage. Vores butikslabyrint inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og det er nemt at fylde indkøbsnettet - uden at tømme bankkontoen.

NORMAL er en danskejet detailkæde. Vi åbnede dørene til den første butik i Silkeborg i april 2013, og siden da er NORMAL vokset til en kæde med mere end 440 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal.

NORMAL åbner endnu en butik i Svendborg3.2.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 440 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej. Snart kommer turen igen til Svendborg, nærmere bestemt Svendborg Storcenter, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne til foråret 2023. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så dhelser altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten

NORMAL: Snart kommer turen igen til Helsingør26.1.2023 16:00:00 CET | Pressemeddelelse

NORMAL åbner på Stengade, Helsingør NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 450 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej. Snart kommer turen igen til Helsingør, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse på Stengade. Den nye butik forventes at åbne sommer 2023. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten