Normal A/S tilbagekalder - Milka Chips Ahoy 100g

7622210269249

7622210442086

7622210454362

Vores leverandør af MILKA CHIPS AHOY har fejlagtig mærket produktet. Produktet er solgt i Normal butikkerne. Derfor tilbagekalder Normal A/S produktet, da den mangelfulde mærkning for hazelnødder, mælk, gluten og soya kan udgøre en risiko for forbrugere.

Risiko:
Forbrugere med allergi over for disse ingredienser kan få en allergisk reaktion, hvis de spiser produktet.

Råd til forbrugerne:
Normal A/S råder forbrugerne til at levere produktet tilbage, hvor det er købt, og får pengene retur eller at kassere det.
Hvis du oplever symptomer i forbindelse med indtag af produktet, bør du kontakte egen læge.

Normal beklager naturligvis ulejligheden

Hos NORMAL sælger vi helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter kendte mærkevarer inden for fx hudpleje, hårpleje, tandpleje, makeup og husholdningsartikler. Kort sagt: Alle de ting, som du ikke kan undvære i din hverdag, og som helst ikke må mangle på hylderne derhjemme. Alle varer sælges til faste lave priser, og det betyder, at du ikke kan finde slagtilbud og prisbaskere hos os. Til gengæld koster varerne det samme, hver gang du kommer.

NORMAL er dog meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Vores mål er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af vores butikker. Også selvom det kun er en uge siden, du sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det brede og faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylderne, så der altid er nye varer at opdage. Vores butikslabyrint inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, så det er nemt at fylde indkøbskurven - uden at tømme bankkontoen!

NORMAL er en danskejet detailkæde. Vi åbnede dørene til den første butik i Silkeborg i april 2013, og siden da er NORMAL vokset til en kæde med mere end 635 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland, Portugal og Spanien.