NORMAL åbner igen sommerbutikker – denne gang syv steder i sommerlandet

Med mere end 90 butikker rundt omkring i Danmark er NORMAL allerede godt repræsenteret på landkortet.

Igen i år ønsker NORMAL at komme endnu tættere på kunderne i sommerlandet. Den 11. juni 2021 slår NORMAL nemlig dørene midlertidigt op for syv nye "MINIMAL"-butikker i nogle af de mest populære feriebyer i Danmark.

”MINIMAL-konceptet bliver igen i år det som man kender fra en almindelig NORMAL-butik, bare i skrumpet udgave – og sortimentet vil blive tilpasset den danske sommer, med alt hvad det indebærer. Der vil være alt lige fra solcreme til is, personlig pleje, makeup og snacks. Mange af de sædvanlige varer og mærker, man kender fra NORMAL, men selvfølgelig også med et par sommeroverraskelser", siger adm. direktør Torben Mouritsen.

Hvorfor MINIMAL?

Navnet ”MINIMAL” refererer både til de almindelige NORMAL-butikkers navn, de lave priser og størrelsen på de nye butikker - og så til det faktum, at de kun er der midlertidigt. ”Planen er, at vi lukker butikkerne igen i slutningen af sæsonen. Butikslokalerne er mindre, end de plejer at være, og dermed perfekte til en MINIMAL-butik men for små til en NORMAL-butik med fuldt sortiment”, fortsætter Torben Mouritsen. "Udover at det her er en sjov og anderledes sommeraktivitet for os, så er det selvfølgelig også interessant for os at se, hvordan kunderne i de nye byer tager imod os i år, og vi ser frem til igen at blive en del af bybilledet i de hyggelige danske sommerbyer."

Syv butikker på én dag

Dørene slås op for alle syv butikker på én og samme dag. "Vi glæder os til at gentage succesen, og alle fra NORMALs danske hovedkontor hjælper til de sidste dage – en kæmpe holdindsats! MINIMAL er måske nyt for mange, men ligesom i NORMAL er du garanteret en god handel, overraskelser og en anderledes butiksoplevelse", afslutter Torben Mouritsen.

Sommerbutikkerne vil holde åbent alle ugens dage, og åbningstiderne tilpasses til kundernes hverdag i ferieperioden. Priserne vil være, som man kender dem fra NORMAL-butikkerne.

Facts
MINIMAL åbner i 2021 i følgende byer:

-          Skagen

-          Løkken

-          Marielyst

-          Blåvand

-          Assens

-          Faaborg

-          Ringkøbing

• NORMAL sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter kendte mærkevarer inden for fx hudpleje, hårpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring. I NORMAL er der - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at opdage og udforske. I MINIMAL-butikkerne vil sortimentet være tilpasset størrelsen på butikken og efterspørgslen i det danske sommerland.
  • NORMAL åbnede den første danske butik i april 2013.
  • I dag består kæden af mere end 270 butikker i Skandinavien, Holland og Frankrig.
  • Besøg websitet på www.normal.dk/minimal.

For yderligere information kontakt venligst adm. direktør Torben Mouritsen på +45 40 41 32 52