NORMAL åbner i Skjern

Snart kommer turen til Skjern Centret, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i efteråret 2022.

"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortæller Lars Bjerring, Country Manager.

Kæmpe åbningsfest

Når dørene slås op til en ny butik, sker det altid med et brag af en åbningsfest, og åbningen i Skjern bliver ingen undtagelse: Kunderne kan her se frem til masser af events, konkurrencer, giveaways – og masser af god stemning.

Den præcise dato for åbningsfesten i Skjern offentliggøres senere på året. Hold dig opdateret på www.normal.dk, www.facebook.com/NORMALDanmark og via lokale medier.

NORMAL åbner i Nykøbing Mors2.6.2022 15:13:30 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 380 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Snart kommer turen til Nykøbing Mors, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i efteråret 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker, og der skal altid være nye varer at finde og udforske. "Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun f

NORMAL åbner i Varde23.5.2022 13:46:29 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 380 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Snart kommer turen til Varde, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i efteråret 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker, og der skal altid være nye varer at finde og udforske. "Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i