NORMAL åbner i Odense

Snart kommer turen til Odense, hvor der venter kunderne nogle helt særlige butiksoplevelser. Til foråret 2023 forventes det nemlig at hele tre butikker åbner i Odense.

NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og der vil altid vente en overraskelse rundt om det næste hjørne.

"Vi sælger mærkevarer inden for make-up, husholdningsartikler, personlig pleje og en lang række basisvarer, som mange mennesker allerede kender og bruger på badeværelset, i køkkenet og til rengøring. Mærkerne omfatter fx L’Oréal, Gillette, Colgate og Ajax, og vi sælger varerne til faste lave priser, der ofte vil være lavere end den generelle markedspris", forklarer Lars Bjerring, Country Manager.

"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortsætter Lars Bjerring.

Kæmpe åbningsfest

Når dørene slås op til nye butikker, sker det altid med et brag af en åbningsfest, og åbningerne i Odense bliver ingen undtagelse: Kunderne kan her se frem til masser af events, konkurrencer, giveaways – og masser af god stemning.

De præcise datoer for åbningsfesterne i Odense offentliggøres på et senere tidspunkt. Hold dig opdateret på www.normal.dk, www.facebook.com/NORMALDanmark og via lokale medier.

• Blandt varerne finder man hårpleje, hudpleje, husholdningsartikler, makeup, konfekture, drikkevarer mv.
  • I dag består kæden af mere end 440 butikker i 7 lande.
  • Følg med på www.facebook.com/NORMALDanmark.
  • Besøg websitet på www.normal.dk.

Hos NORMAL sælger vi helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter kendte mærkevarer inden for fx hudpleje, hårpleje, tandpleje, shampoo, makeup og rengøring. Kort sagt: Alle de ting som du ikke kan undvære i din hverdag, og som helst ikke må mangle på hylderne derhjemme. Alle varer sælges til faste, lave priser, og det betyder, at du ikke kan finde slagtilbud og prisbaskere hos os. Til gengæld koster varerne det samme, hver gang du kommer.

NORMAL er dog meget mere end faste, lave priser på kendte mærkevarer. Vores mål er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af vores butikker. Også selvom det kun er en uge siden, du sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at opdage. Vores butikslabyrint inviterer til at gå på skattejagt blandt de mange spændende varer fra kendte og ukendte brands, og det er nemt at fylde indkøbsnettet - uden at tømme bankkontoen.

NORMAL er en danskejet detailkæde. Vi åbnede dørene til den første butik i Silkeborg i april 2013, og siden da er NORMAL vokset til en kæde med mere end 440 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal.

NORMAL åbner endnu en butik i Svendborg3.2.2023 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 440 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej. Snart kommer turen igen til Svendborg, nærmere bestemt Svendborg Storcenter, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne til foråret 2023. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så dhelser altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten

NORMAL: Snart kommer turen igen til Helsingør26.1.2023 16:00:00 CET | Pressemeddelelse

NORMAL åbner på Stengade, Helsingør NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 450 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig, Finland og Portugal. Og der er flere på vej. Snart kommer turen igen til Helsingør, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse på Stengade. Den nye butik forventes at åbne sommer 2023. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL er meget mere end faste lave priser på kendte mærkevarer. Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker. Også selvom det kun er en uge siden, man sidst var forbi butikken. Derfor er der i NORMAL - ud over det faste sortiment af kendte mærkevarer - hele tiden løbende udskiftning på hylder og podier, så der altid er nye varer at finde og udforske. Butikslabyrinten