NORMAL åbner i Nykøbing Sjælland

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 390 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej.

Snart kommer turen til Nykøbing Sjælland, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i løbet af sommeren 2022.

"Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun finder i NORMAL. Faktisk får vi ca. 100 nye varer i butikkerne hver eneste uge, og det gør, at der altid er noget nyt og spændende at finde i butikken", fortæller Lars Bjerring, Country Manager.

Kæmpe åbningsfest

Når dørene slås op til en ny butik, sker det altid med et brag af en åbningsfest, og åbningen i Nykøbing Sjælland bliver ingen undtagelse: Kunderne kan her se frem til masser af events, konkurrencer, giveaways – og masser af god stemning.

Den præcise dato for åbningsfesten i Nykøbing Sjælland offentliggøres senere på året. Hold dig opdateret på www.normal.dk, www.facebook.com/NORMALDanmark og via lokale medier.

Lars Bjerring, Country Manager, på +45 21 15 87 56

Takaisinveto "LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G"1.7.2022 14:25:26 CEST | Lehdistötiedote

LU PRINCE BISCUIT CHOCOLATE 130G:n tavarantoimittajamme on merkinnyt tuotteen pakkaukseen virheellisesti, että tuote sisältää maidon jäämiä. Itse asiassa tuote sisältää maitoa. Maitoallergisten asiakkaiden ei näin ollen tule syödä tuotetta. Asiakkaat, joilla ei ole maitoallergiaa, voivat käyttää tuotteen normaalisti. Tuotetta myydään Normal-myymälöissä. Asiakkaat, joilla on maitoallergia voivat palauttaa tuotteen mihin tahansa Normal-myymälään ja saada rahanpalautuksen. Vaihtoehtoisesti tuotteen voi hävittää. Normal pahoittelee tilanteesta aiheutunutta haittaa.

Återkallelse av ”LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G”1.7.2022 14:24:34 CEST | Pressemeddelelse

Vår leverantör av LU PRINCE KIKS CHOKLAD 130G har felaktigt märkt att produkten inte innehåller spår av mjölk. Tyvärr innehåller produkten mjölk. Kunder med mjölkallergi eller vegansk kost ska inte äta produkten. Kunder utan mjölkallergi kan enkelt äta produkten. Produkten säljs på Normal-butiker. Kunder med mjölkallergi kan återvända till Normals butiker och få sina pengar tillbaka. Alternativt slänga produkten. Normal ber såklart om ursäkt för besväret

Tilbaketrekning av ”LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G”1.7.2022 14:23:44 CEST | pressemelding

Vår leverandør av LU PRINCE BISCUIT CHOCOLATE 130G har feilaktig merket produktet med at det inneholder spor av melk. Produktet inneholder faktisk melk. Kunder med melkeallergi skal ikke spise produktet. Kunder uten melkeallergi kan uten problemer spise produktet. Produktet er solgt i Normal-butikker. Kunder med melkeallergi kan returnere produktet i Normals butikker og få pengene tilbake. Normal beklager eventuelle ulemper dette har medført.

Tilbagekaldelse af ”LU PRINCE BISCUIT CREME GOUT CHOCOLAT 130G”1.7.2022 14:22:44 CEST | Pressemeddelelse

Vores leverandør af LU PRINCE BISCUIT CHOCOLATE 130G har fejlagtig mærket produktet med at det indeholder spor af mælk. Produktet indeholder reelt mælk. Kunder med mælkeallergi skal, ikke spise produktet. Kunder uden mælkeallergi kan uden problemer spise produktet. Produktet er solgt i Normal butikker. Kunder med mælkeallergi kan returnere i Normals butikker og få pengene retur. Alternativt kassere produktet. Normal beklager naturligvis ulejligheden

NORMAL åbner i Skjern23.6.2022 09:30:00 CEST | Pressemeddelelse

NORMAL er en danskejet detailkæde, der sælger helt normale varer til unormale priser. Sortimentet omfatter blandt andet kendte mærkevarer inden for personlig pleje, makeup, konfekture og husholdningsartikler. Kæden har nu mere end 380 butikker i Danmark, Norge, Sverige, Holland, Frankrig og Finland. Og der er flere på vej. Snart kommer turen til Skjern Centret, hvor der venter kunderne en helt særlig butiksoplevelse. Den nye butik forventes at åbne i efteråret 2022. Kendte og ukendte mærker – altid til faste lave priser NORMAL sælger kendte mærkevarer til faste lave priser. Men butiksoplevelsen hos NORMAL byder på meget mere end det: Målet er nemlig, at det altid skal være en ny og unik oplevelse at besøge en af kædens butikker, og der skal altid være nye varer at finde og udforske. "Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger en af vores butikker. Derfor får vi, udover det faste sortiment, hele tiden nye varer hjem - også fra spændende brands, som du kun