Norlys og kolding.net styrker samarbejdet

Energi- og telekoncernen Norlys har underskrevet en aftale med antenneforeningen kolding.net, der har til formål at styrke det eksisterende samarbejde. Aftalen sikrer, at Norlys også fremadrettet kan levere gode produkter og services via Stofa til kolding.nets medlemmer

Norlys skrev i sidste måned under på en 5-årig aftale med kolding.net, det giver mulighed for fortsat at kunne tilbyde kolding.nets medlemmer stærke produkter og services fra Stofa.

- Det er med stor glæde, at vi i fællesskab med kolding.net har sikret, at medlemmerne også fremadrettet har adgang til Stofas gode produkter og services. Vi har sammen med kolding.net lavet endnu en aftale, der har fokus på de gode produkter, den lokale forankring og den gode kundeoplevelse, fortæller Jesper Kjelgaard, salgs- og indholdsdirektør i Norlys.

Et vigtigt samarbejde med mange fordele for medlemmerne

Hos kolding.net er man også glade for det fortsatte samarbejde, det blandt andet også indebærer fælles drift af Stofa-butikken i Kolding, og gode og interessante events for byens borgere. Steen Christensen, formand i kolding.net fortæller:

- For fire år siden indgik kolding.net en banebrydende femårs aftale med Stofa med mange fordele for vores medlemmer. Blandt andet har vi fået opgraderet vores anlæg. Anlægget har nu samme kapacitet/hastigheder som elselskabernes fiber-løsninger. Samarbejdet med Stofa har været positivt for antenneforeningerne under kolding.net. Derfor er det en glæde, at vi har kunne forhandle en ny femårs aftale på plads med Stofa. En aftale som vi forventer os meget af.

Aftalen er som sagt en forlængelse af en allerede eksisterende aftale mellem Norlys og kolding.net, som sikrer kolding.net og deres medlemmer fremtidens tv- og bredbåndsudbud. Kolding.net har i dag omkring 15.500 tv-kunder og 10.500 internet-kunder.

Norlys er et resultat af fusionen mellem SE og Eniig. Med 735.000 andelshavere, ca. 1,7 millioner kundeforhold og 2.500 medarbejdere er virksomheden Danmarks største energi- og telekoncern. Norlys ejer Stofa og har hovedsæde i Silkeborg samt lokationer i blandt andet Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København.

Om kolding.net

Kolding.net er en sammenslutning af fem antenneforeninger; Antenneforeningen i Kolding (AFIK), Strandhuse Antenneforening, Antenneforeningen Bramdrup Øst, Mariesminde Fællesantenneforeningen og Antenneforeningen Tolveren. Kolding.net blev stiftet i år 2000 under navnet ASIK (AntenneSammenslutningen I Kolding).