Norlys fejrer fællesskabet

Fredag den 20. september sender Norlys-koncernen medarbejderne ud af huset for at fejre fællesskabet og den nylige fusion mellem det tidligere Eniig og SE. Derfor holder Norlys lukket denne fredag.

Det er første gang, siden fusionen blev godkendt, at medarbejderne i Norlys mødes til en fælles dag på tværs af hele koncernen. Det handler om at lære hinanden at kende og skabe nye forbindelser, og så skulle det hele gerne kulminere i et brag af en fest.

For at så mange medarbejdere som muligt kan deltage i eventet, holder Norlys lukket fredag den 20. september.

- Vi har valgt at lukke telefonerne for at sende et signal til både vores kunder og vores medarbejdere om, at vi gerne vil prioritere fællesskabet. Men eftersom vi beskæftiger os med kritisk infrastruktur, vil der selvfølgelig være et nødberedskab i dele af forretningen. Det betyder dog, at der kan forekomme længere ventetid, og det håber vi, kunderne har forståelse for, siger Niels Duedahl, administrende direktør i Norlys.

Han fortsætter:

- I den sidste ende skulle det gerne komme både medarbejdere og kunder til gavn, at Norlys står stærkt som en fælles koncern. Det tager tid at få to store virksomheder til at finde hinanden efter en fusion, og derfor er det vigtigt for os at prioritere, at medarbejderne kan finde hinanden i den nye kultur og den nye virksomhed.

Energi- og telekoncernen Norlys er dannet i juni 2019 og tæller de to selvstændige brands Stofa og Boxer. Vores formål er at sikre stabil energi og internet til alle – både i byerne og på den yderste markvej.