Norlys ansætter Public affairs- og pressechef

Norlys sætter nu streg under den vigtige kobling mellem presse og public affairs ved at ansætte Josefine Kofoed i stillingen som en samlet Public Affairs- og pressechef for hele Norlys-koncernen.

Josefine Kofoed kommer fra stillingen som Public Affairs-chef for teleforretningen i Norlys og vil fremover sikre en rød tråd i den eksterne kommunikation, der både vedrører koncernens politiske arbejde og stemme i den offentlige debat.

- Vi ser et behov for, at vi i højere grad får bygget bro mellem vores presseindsats og vores politiske arbejde. Som en af Danmarks største virksomheder har vi ikke kun en ret, men også en pligt til at blande os i den offentlige debat, når det gælder det helt presserende behov for at sikre grøn omstilling og digitalisering. Den dialog foregår både på Christiansborg, på borgmesterkontorerne og i medierne, og derfor er det vigtigt for Norlys, at vi fremover får en stærk stemme alle tre steder, siger Jesper Barslund Jacobsen, COO i Norlys.

Med en baggrund fra Christiansborg, Bruxelles og som vært og journalist på det forgangne Radio24syv var valget lige til.

- Josefine Kofoed kender både det politiske maskinrum og den hektiske hverdag på en nyhedsredaktion. Derfor var det oplagt for os at sætte hende i spidsen for det store arbejde, der ligger i at få kommunikeret vores budskaber ud til alle vores samarbejdspartnere, siger Jesper Barslund Jacobsen videre.

Josefine Kofoed er tiltrådt stillingen.

Norlys samler 700 medarbejdere i nyt nordjysk kraftcenter for grøn energi i Aalborg13.4.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Norlys etablerer nyt domicil ved Aalborgs havnefront og samler dermed tre nordjyske lokationer i ét, der skal huse koncernens aktiviteter inden for den grønne værdikæde. Det skal samtidig være ramme for en styrket relation til samarbejdspartnere og de grønne fællesskaber, der skal manifestere Aalborg og Nordjylland som et arnested for fremtidens bæredygtige løsninger.

Stofa tilbyder wifi-garanti som de første i Danmark og sænker samtidig prisen31.3.2021 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Frustrationer over trådløst internet er noget, de fleste kender til, og i en tid præget af hjemmearbejde og hjemmeundervisning, er danskernes kvaler bestemt ikke blevet mindre. Som de første i Danmark er Norlys-ejede Stofa nu klar med en service til dem, der ønsker garanti for, at deres trådløse internet fungerer upåklageligt i hele hjemmet. Og samtidig sænker de prisen på deres 1000/1000 Mbit fiberabonnement.