Norlys ansætter ny Content-ansvarlig for Stofa og Boxer

Fremover vil energi- og telekoncernen Norlys styrke samarbejdet med programselskaberne med ansættelsen af Jeppe Damgaard i stillingen som Senior Director for Content.

Med den nye rolle får Jeppe ansvaret for at forhandle det bedste indhold hjem til Stofa og Boxers kunder.

Jeppe har været i branchen siden 2007, senest hos Warner Media, hvor han i de seneste 5 år har siddet som Distributionsdirektør og forhandlet indholdsaftaler med distributører på tværs af Norden og Baltikum.

- Norlys er en spændende virksomhed med to af Danmarks største telebrands Stofa og Boxer. Jeg glæder mig til at være med til at positionere os som den foretrukne samarbejdspartnere for programselskaberne og være med til at sikre, at kunderne får det indhold, de efterspørger, til den bedste pris, fortæller Jeppe Damgaard.

Privat bor Jeppe i Dragør med sin familie; hustruen Ann og børnene Topper og Bella.