Norlys ansætter LEGO-profil som ny marketingdirektør

Per Hjuler, der er tidligere Senior Vice President i LEGO Group og strategisk rådgiver for bestyrelsen og ejerfamilien, skal fremadrettet drive udviklingen af Norlys-brandet som ny marketingdirektør (CMO) i Norlys.

Per Hjuler har pr. 1. juni 2021 overtaget stafetten som marketingdirektør i Norlys. Per Hjuler har mere end 20 års erfaring fra LEGO, hvor han blandt andet har haft ansvaret for LEGO-brandet, produktudvikling, innovation, strategiske partnerskaber og digitale platforme som Senior Vice President for Innovation & Consumer Marketing.

I rollen som Marketingdirektør (CMO) skal Per Hjuler videreføre arbejdet med at etablere Norlys som et af Danmarks stærkeste energi- og telebrands.

- Norlys er en utrolig visionær koncern og en markant spiller inden for den danske energi- og telebranche. Med solide rødder i andelsejerskabet, stærke værdier inden for grøn og digital omstilling og et enormt potentiale – ikke mindst brandmæssigt – glæder jeg mig over at skulle være en del af rejsen, og jeg ser meget frem til at trække i arbejdshandskerne og fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, fortæller Per Hjuler.

Per Hjuler tiltrådte stillingen den 1. juni 2021