Norlys ansætter Ken Bonefeld som ny sikkerhedschef

I takt med at Norlys vokser som koncern, er det vigtigt, at vores IT-sikkerhed følger med. Norlys har i den forbindelse valgt at ansætte Ken Bonefeld som ny sikkerhedschef for at sikre, at Norlys’ IT-sikkerhed forsat øges, og at energi- og telekoncernens infrastruktur er sikret mod digitale angreb.

Ken Bonefeld er et kendt navn i IT-sikkerhedsbranchen og kommer fra stillingen som selvstændig IT-sikkerhedskonsulent. Han har tidligere beskæftiget sig med bl.a. cyber- og informationssikkerhed, risikostyring, kriseledelse og Brand Protection.

- Kens viden og tidligere arbejdserfaring kommer til at spille en central rolle i den forsatte udvikling af vores IT-sikkerhed i koncernen. Vi har haft et stort felt af meget kvalificerede ansøgere, men jeg er sikker på, at Ken er den helt rette til jobbet. Hans ansættelse kommer til at styrke vores indsats markant, siger Morten Bilgrav Mathiasen, IT-direktør i Norlys.

Ken Bonefeld har valgt sin nye arbejdsplads og chef med omhu og glæder sig til at få ansvaret for den digitale sikkerhed hos Norlys.

- Norlys skilte sig virkelig ud i deres tilgang til sikkerhed i en kultur, der samtidig er meget dynamisk og præget af udvikling og vækst. Det tiltalte mig meget, og jeg kan fornemme, at der virkelig er fokus på at beskytte virksomheden og investere i informationssikkerhed. Samtidig synes jeg, at koblingen mellem samfundskritisk infrastruktur og underholdning i form af tv og streaming er virkelig interessant, og det glæder jeg mig meget til at blive en del af, siger Ken Bonefeld.

Ken Bonefeld har første arbejdsdag i Norlys den 1. oktober.

Norlys introducerer GoSwitch på elmarkedet23.9.2020 07:00:00 CESTPressemeddelelse

GoSwitch er Norlys’ nye mæglerkoncept for enkelt og nemt indkøb af strøm. GoSwitch følger markedet og holder løbende øje med, hvilke leverandører der har de billigste elaftaler og flytter automatisk kunden. Blot ved at tegne et abonnement på 29 kr. om måneden hos GoSwitch kan en almindelig familie spare over 1100 kr. om året på deres elregning – endda efter abonnementet er betalt. GoSwitch er på markedet i dag.