Norlys ansætter erfaren brancheprofil som ny director for Teknisk Support

Danmarks største energi- og telekoncern ansætter Morten Hvam som ny director for Teknisk Support. Morten skal udvikle, lede og motivere de kundevendte support medarbejdere i Norlys’ telco-forretning, Norlys Digital, og dermed bidrage til arbejdet med den gode kundeoplevelse.

Danmarks næststørste teleudbyder har pr. 21. marts fået et nyt ansigt i spidsen for Teknisk Support. Sammen med engagerede ledere og medarbejdere skal Morten lede og udvikle Norlys’ tekniske supportere og derigennem sikre den gode kundeoplevelse, når kunderne ringer ind med eventuelle tekniske udfordringer.

Morten Hvam kommer med mere end 15 års solid ledelseserfaring fra store koncerner som blandt andet TDC, EnergiMidt, Telenor og Danske Bank, hvor han har arbejdet dedikeret med udviklingen af kundevendte medarbejdere. Senest har han arbejdet som forretningsdirektør i Danske Bank, hvor han har opbygget værdifuld erfaring med at lede kundeserviceteams igennem forandringsprocesser med fokus på medarbejderudvikling og digitalisering.

- Jeg glæder mig til at blive en del af en amba-virksomhed, hvor fællesskab er en grundværdi. Norlys er i rivende udvikling og står overfor en spændende og digital rejse, hvor kundetilfredshed går hånd i hånd med medarbejdertilfredshed. Derfor ser jeg frem til, i samarbejde med mine kompetente kolleger i Teknisk Support, at udvikle og dygtiggøre vores supportteams, så de føler sig klædt godt på til at sikre gode kundeoplevelser, der skaber værdi og opbygger loyalitet blandt Norlys-kunderne, fortæller Morten Hvam.

Privat bor Morten i Hasle tæt ved Aarhus med sin kone og to små børn i et skønt nybygget hus.

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 750.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 2.800 medarbejdere og over 100 år på bagen.

Som andelsejet selskab ligger det dybt i vores DNA at tage ansvar for mere end os selv. Derfor leverer vi ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. Vi arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima.