Nominer din ildsjæl

Hvem fortjener SEAS-NVE’s Ildsjælepris 2018 og 25.000 kroner? Nominer din kandidat inden den 1. oktober.

I 2017 gik SEAS-NVE’s Ildsjælepris til Lotte Krogh Nielsen fra Stenlille. Hun har i 20 år har hun arrangeret events, hun har startet byens cykelhold og sat gang i Stenlilles festuge ”Sjov i gaden”.  Det har gjort en kæmpe forskel for både by, børn, og voksne.
I 2017 gik SEAS-NVE’s Ildsjælepris til Lotte Krogh Nielsen fra Stenlille. Hun har i 20 år har hun arrangeret events, hun har startet byens cykelhold og sat gang i Stenlilles festuge ”Sjov i gaden”. Det har gjort en kæmpe forskel for både by, børn, og voksne.

Kender du en lokal ildsjæl, der fortjener at blive rost og hædret for sit arbejde og samtidig få en økonomisk håndsrækning på 25.000 kroner?

- Ildsjæle gør et fantastisk stykke arbejde for fællesskabet. Det vil vi gerne hædre og støtte, blandt andet ved at give en økonomisk håndsrækning, der gerne skulle gøre ildsjælenes arbejde lidt lettere, fortæller Jesper Hjulmand, administrerende direktør i energi- og fibernetkoncernen SEAS-NVE.

Det er tredje år i træk, prisen uddeleles, men tanken strækker sig meget længere tilbage:

- Det var ildsjæle, der for godt 100 år siden begyndte at trække strøm ud på hele Sjælland og øerne. Den ildsjæle-tanke er en del af vores DNA. Vi prøver, som alle de mange lokale ildsjæle, altid at bære denne mentalitet med os, uanset om det gælder elforsyning, ladestandere til elbiler eller udrulning af fibernet, fastslår han og tilføjer:

- Derfor er det en fornøjelse for os at skabe opmærksomhed om ildsjælenes indsats og hylde en af dem med en pris.

Indstil din kandidat

Det er nemt at indstille på www.seas-nve.dk/ildsjael og du skal bare gøre det inden den 1. oktober klokken 14.

Rasmus Carlsen, presserådgiver, SEAS-NVE, mobil 30 28 67 20

70 29 29 00http://www.andel.dk/

Vi har alle en andel i energien

Andel er et andelsselskab, der bygger og tror på, at det bedste samfund er et samfund med muligheder for alle. Lige muligheder for at lade elbilen og gå online. En velfungerende vital infrastruktur skaber sammenhæng og sammenhold. Et stærkt sammenhold kræver stærke forbindelser. Vi er afhængige af at være forbundet med hinanden – elektrisk og digitalt – og vi er hinandens bedste forbindelse.

I Andel vil vi være hinandens bedste forbindelse, og vi tager ansvar for at skabe en fælles fremtid – for vores kunder, vores andelshavere og vores omverden. Andel har 2,8 millioner kundeforhold og via vores datterselskaber, Clever, Energi Danmark, Fibia og SEAS-NVE, giver vi dig markedets bedste energiløsninger og den skarpeste kunderådgivning. Vi en del af en ambitiøs grøn omstilling, når vi investerer i havvindmøller, ladeinfrastruktur og visionære energiløsninger. Andel har hovedsæde i Svinninge og primære lokationer i Ballerup, Haslev og Virum. Koncernen har 1.700 ansatte og omsatte i 2019 for 6.902 mio. kr.