Night Lovell til Pumpehuset 5. oktober

Night Lovell er en af Canadas største upcoming hiphop artister, og gæster hovedstaden til efteråret

Drake, The Weeknd, PARTYNEXTDOOR, Killy for at nævne nogle få, for listen af Canadiske hiphop-stjerner er lang. Night Lovell som du kan opleve live i Pumpehuset til oktober, er muligvis den næste i rækken, for han er en af de største rappere på undergrunds-scenen netop nu, og med hans track record, står han på kanten af gennembruddet.

Den 25-årige Ottawa-fødte Night Lovell udgav sit seneste album med titlen ’Just Say You Don’t Care’ på G59 (pladeselskabet bag artister som ($uicideboys, Shakewell, Ramirez og Germ) i maj 2021. Albummet var opfølger til hans kritikerroste ’Godnight Lovell’ fra 2019, som indenfor det første år havde mere end 160 millioner streams på Spotify alene.

Han kombinerer et fortryllende flow med en dyb basstemme, og er en mester til at formidle den mørke atmosfæriske stemning i sin eksperimentelle hiphop sound. Night Lovells debutalbum ’Concept Vague’ indeholdt singlehittet ’Dark Light’, som fik millioner af streams, og var med til at skærpe G59s opmærksomhed og interesse. Han fangede også nogle af de mest indflydelsesrige nordamerikanske mediers interesse, deriblandt Pigeons and Planes, Pitchfork og Rolling Stone. På hans seneste to europæiske turnéer udsolgte han som headliner 28 shows i 32 lande (bl.a. Moskva, Amsterdam, Milano, Berlin med flere).

Med 700K instagram følgere, over 650 millioner Spotify streams, og mere end 200 millioner YouTube views til dato samt en JUNO Award nominering, er Night Lovell stævnet ud for at få verdensherredømme på hiphopscenen. Vi glæder os til at byde ham velkommen tilbage på Pumpehusets scene, hvor hans danske fans, nye som gamle, skal opleve hans højenergiske og populære liveoptrædener. I marts 2019 besøgte Lovell Pumpehuset for første gang og det gik ikke stille af sig!!

Følg Night Lovell her:

Billetsalget starter onsdag 3. august kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

BENNY JAMZ OFFENTLIGGØR KONCERTER I AARHUS OG KØBENHAVN TIL NOVEMBER!17.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den populære rapper/producer der befinder sig i toppen af den officielle albumchart med albummet ”Jamo”, spiller to koncerter til efteråret. 3. NOVEMBER: TRAIN 10. NOVEMBER: STORE VEGA Benny Jamz’ betydning for den danske musikscene er massiv. Han står først og fremmest bag sin egen solokarriere, der fortsat når nye højder. Han har ligeledes været stor drivkraft for B.O.C.-kollektivet, der foruden ham selv tæller frontmænd som Gilli og Kesi (gruppen udgav sidste år fællesalbummet ’Mere end musik’). Siden gruppens spæde start har Jamz været hjernen bag utallige genistreger. Foruden at producere musikken, tog han et videokamera i hånden og lærte at filme musikvideoer. I en ny Soundvenue artikel introducerer Kristian Karl, Benny som Diy-musikvideoinstruktør på ’Fissehul’. Grime-producer i starten af 2010’erne. Politisk autotune-sanger under navnet Højer Øye. Den danske hiphop scenes største trendspotter. Molo-medlem, B.O.C-rapper og solo stjerne. Benny Jamz udsendte i midten af juli soloa

Volbeat tilføjer endnu en dansk koncert på deres “Servant Of The Road” verdens turné15.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VOLBEAT ’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’ JYSKE BANK BOXEN 18. OKTOBER 2022 Bandet spiller en imponerede række af arena koncerter, der der tager bandet til 33 arenaer i Europa. Bandet spiller bl.a. Barclays Arena i Hamborg, Le Zenith i Paris og turnéen afsluttes i legendariske Wembley Arena. Volbeat slår atter rekorder i samlet antal billetter på én europæisk turné, den største turné i bandets historie og den største arena turné nogensinde for et dansk rockband! “Vi er meget glade for at kunne tilføje endnu en dansk koncert til vores “Servant Of The Road” turné. Det har været lidt af et puslespil at få det hele til at falde på plads. Det er næsten tre år siden vi spillede i Herning og generelt i DK, så den skal altså haven over nakken til oktober!” Udtaler frontmand Michael Poulsen. Volbeat’s sjette album “Seal The Deal & Let’s Boogie” rundede de 120.000 solgte albummer i juli måned og er til dato bandets mest populære her til lands med intet mindre end seks platinplader i ryggen.

JAILBREAK ER KLAR MED FULDT PROGRAM I FÆNGSLET I HORSENS DEN 13. AUGUST9.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

JAILBREAK er et nyt stort musikevent i Fængslet i Horsens i Jylland, som lørdag den 13. august åbner dørene for heavyrock-fans i alle aldre. Her kan publikum opleve energisk rock’n’roll og hård tråd fra intet mindre end seks internationale og tre danske bands på en spændende og stemningsfuld koncertdag: SABATON, ACCEPT, HAMMERFALL, PHIL CAMPBELL AND THE BASTARD SONS, JESPER BINZER & BAND, STEVE’N’SEAGULLS, KING BUFFALO, ELECTRIC GUITARS og SKULLCLUB.

Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.3.8.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

OCEAN GROVE 27. OKTOBER 2022 PUMPEHUSET Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset. De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams. Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i P