NordicBet Danmark

NFL: Seks hold i intens kamp om Kirk Cousins’ underskrift

Når NFL’s free agency skydes igang i marts vil Washington Redskins’ quarterback Kirk Cousins være en særdeles eftertragtet mand. NordicBet nævner hele seks hold som seriøse muligheder, men vurderer Washington Redskins og Denver Broncos som de mest sandsynlige destinationer.

Mens fire hold fortsat kæmper om de to pladser i årets Super Bowl, er sæsonen for desperation og vanvittige handler så småt skudt i gang for de resterende mandskaber. Free agency anno 2018 skydes nemlig i gang til marts, hvor et af de mest brændende spørgsmål er, hvilken trøje stjerne-quarterbacken Kirk Cousins skal bære næste sæson.

Og skal man vurdere ud fra spilleselskabet NordicBets odds, kommer quarterbacken næppe til at mangle bejlere, når free agency løber af stablen. Hele seks hold er nemlig under odds 6 til at sikre sig Cousins’ underskrift. Cousins’ nuværende hold Washington Redskins er favoritter i odds 1,75, mens quarterback-hungrende Denver Broncos er næstbedste bud i odds 4.

”Kirk Cousins har ikke vist den store interesse i at vende tilbage til Washington Redskins. Det ser vi som indikation på, at han søger nye græsgange. Og her er Denver Broncos et godt bud. Holdets sæson blev igen ødelagt af miserabelt spil fra quarterback-positionen, selvom man har de fleste brikker på plads for at være konkurrencedygtige. Det er dog mest sandsynligt, at Cousins fortsat er at finde i hovedstaden igen næste sæson. Redskins står med alle kortene på hånden, da de igen kan benytte sig af franchise tagget”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Arizona Cardinals og Cleveland Browns skal også på quarterback-jagt, og betaler indskuddet 5 gange igen, hvis de lander Cousins. Buffalo Bills og New York Jets runder af som Cousins’ mest oplagte kommende arbejdsgiver i odds 6.

Hvor spiller Kirk Cousins i 2018-sæsonen?
Washington Redskins     1,75
Denver Broncos                4,00