NFL: Overlegen Tom Brady på vej mod knusende passing-titel

New England Patriots’ stjernequarterback Tom Brady er godt på vej til at knuse al modstand i kampen om at kaste for flest yards i årets NFL. På blot syv kampe er han noteret for 2208 yards. NordicBet kvitterer med odds 1,90, hvis han vinder titlen.

Mens holdkammeraterne i New England Patriots har haft vanskeligheder med at genfinde sidste sæsons Super Bowl-form, har Tom Brady nok engang startet sæsonen i sit vante tempo. Den legendariske quarterback har allerede kastet for 2208 yards, hvilket bringer ham milevidt i spidsen af ligaen.

Tom Brady er da også NordicBets klokkeklare favorit til at blive kronet som årets passing-konge. Spilleselskabet betaler blot pengene 1,90 gange igen, hvis han fuldender triumfen, mens der er henholdsvis odds 6 og 7 på de nærmeste forfølgere i form af Alex Smith og Drew Brees.

”Det er ganske enkelt ikke til at se at Tom Brady har rundet 40 år. Tværtimod bliver han mere og mere overlegen jo ældre han bliver. Og selvom resten af holdet har været på lidt af en slingrekurs, har Brady som vanligt kastet modstanderne i sænk. På trods af at NFL er en liga som slider på spillerne som året skrider frem, tror vi ikke, at den rutinerede stjerne får besvær med at holde sit tårnhøje niveau”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

I Tom Bradys kølvand halser Kansas City Chiefs’ Alex Smith næsten 250 yards efter.

Hvilken spiller kaster for flest yards i grundspillet?
Tom Brady                               1,90
Alex Smith                               6,00