NFL: Jay Ajayi kickstarter sæsonen i Philadelphia Eagles

Jay Ajayis skifte fra Miami Dolphins til Philadelphia Eagles sætter for alvor gang i Ajayis sæson. Efter skiftet spår NordicBet, at running backen når den gyldne grænse på 1000 yards i grundspillet.

Jay Ajayis blockbuster-skifte til NFL’s tophold Philadelphia Eagles ligner allerede det perfekte match. I sin første kamp for ”Ørnene”, blev Denver Broncos’ forsvar sat på plads af en brandvarm Ajayi, der løb for 77 yards på blot ni løb. Og selvom den fysiske running back står noteret for blot 542 yards for sæsonen tyder alt på, at Eagles’ toptunede angreb kan sætte fut i Ajayis sæson.

Kigger man på spilleselskabet NordicBets odds, er vurderingen nemlig, at Ajayi med blot syv kampe tilbage, når den gyldne grænse for 1000 løbeyards i grundspillet. Formår Ajayi at løbe for mere end 1000,5 yards i grundspillet forrentes pengene 1,80 gange igen, mens det omvendte tilsvarende giver indskuddet 1,80 gange igen.

”Selvom Ajayi har haft svært ved at leve op til sidste års formidable præstationer, viste han i sin debut, hvorfor Eagles ikke tøvede med at handle sig til ham. I Philadelphia kommer Ajayi samtidig til at løbe bag en af ligaens bedste offensive linjer, der har medvirket til at Eagles har NFL’s tredjebedste løbeangreb. Den eneste årsag til, at vi er lidt mådeholdende med Ajayis sæsontotal skyldes, at han kommer til at dele arbejdet med LeGarrette Blount og Corey Clement”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Jay Ajayi og Philadelphia Eagles sidder over i denne uges NFL, inden Dallas Cowboys venter i et ondsindet divisionsopgør den 19. november.

Hvor mange yards løber Jay Ajayi for i grundspillet?
Over 1000,5                             1,80
Under 1000,5                          1,80