NFL Draft: Sam Darnold bliver første spiller af brættet

Quarterbacken Sam Darnold fra californiske USC er storfavorit til at blive valgt som den første spiller i årets NFL Draft.

Den evige prygelknabe Cleveland Browns åbner nok engang ballet, når det næste kuld af håbefulde talenter skal vælges i årets NFL Draft. Og selvom der er enighed hos de fleste eksperter, om at holdet bruger deres førstevalg på en quarterback, er der langt fra konsensus omkring, hvem der bliver valgt først af de talentfulde quarterbacks. Josh Allen, Baker Mayfield, Sam Darnold og Josh Rosen er alle blandt eksperternes varmeste bud.

Men hos spilleselskabet NordicBet er der ingen tegn på tvivl. USC’s Sam Darnold bliver valgt som den første. Hos NordicBet er der blot odds 1,50 at hente på udfaldet. Quarterback Josh Allen er næste mand i rækken i odds 2,50, mens running back Saquon Barkley runder top tre af i odds 6,50.

”Der kan ikke herske nogen tvivl om at en quarterback står højt på ønskelisten i Cleveland. Inden for de seneste to år har holdet på besynderlig vis formøblet chancen for at vælge både Carson Wentz og DeShaun Watson. Den fejl kan holdet ikke tillade sig at begå igen. Allen, Rosen og Mayfield er muligvis de bedste bud på fremtidige stjerner, men Browns har næppe tid til at vente på, at de er klar. Her passer Sam Darnold bedre på beskrivelsen som en NFL-klar quarterback”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Årets NFL Draft løber af stablen den 26. til 28. april i Dallas, Texas.

Hvem bliver valgt først i NFL Draft 2018?
Sam Darnold                 1,50

Josh Allen                      2,50

Saquon Barkley             6,50

Josh Rosen                   12,00