Sennheiser

Neumann fejrer, U 87 RHODIUM EDITION, 50 års jubilæum med en ultimativ limited edition

Sennheiser hylder Neumanns indflydelse på musikken med en særlig udgave af den legendariske mikrofon U 87.

Der eksisterer en speciel kategori af eliteprodukter, de springer alle rammer for tid og trends, og bliver ikoniske pga. deres kvaliteter. Neumann U 87 tilhører denne kategori af produkter. I 50 år har U 87 været den foretrukne studiemikrofon og sat nye standarder for optagelse af lyd. Neumann fejrer studielegendes jubilæum med en særlig U 87 Rhodium Edition - en spektakulær udgave, der giver den smukke U 87 et ekstra specielt design.

Læs mere i den vedhæftede pressemeddelelse.

Pressekontakt:
Halo.agency
Andreas Hedensten
Tlf: 28926494
Email: andreas.hedensten@haloagency.dk

Information om Sennheiser

About Neumann
Georg Neumann GmbH, known as “Neumann.Berlin”, is the world’s leading manufacturer of studio microphones and the creator of recording legends inlcuding the U 47, M 49, U 67 and U 87. Founded in 1928, the company has been recognized with numerous international awards for its technological innovations. Since 2010, Neumann.Berlin has expanded its expertise in electro-acoustic transducer design to also include the studio monitor market, mainly targeting TV and radio broadcasting, recording, and audio productions. The company manufactures its microphones in Germany, while its world-class monitors are built in Ireland. Georg Neumann GmbH has been part of the Sennheiser Group since 1991, and is represented worldwide by the Sennheiser network of subsidiaries and long-standing trading partners.

Følg pressemeddelelser fra Sennheiser

Flere pressemeddelelser fra Sennheiser