NettoNetto

Netto og Verdensnaturfonden WWF inviterer til fælles pressemøde om plastik, d. 22. marts. kl. 10.00

Pressemødet finder sted i Nettos butik på Peter Bangs Vej 100, 2000 Frederiksberg

Dansk Supermarked Group pressetjeneste: press@dsg.dk eller ring 8778 5002

Netto er Danmarks største dagligvarekæde og største leverandør af økologi til de danske husstande. Det er vi stolte af. Lige siden Netto slog dørene op til den første butik i 1981, har danskerne taget godt imod idéen om, at alle skal have råd til kvalitet i hverdagen. Det betyder, at Netto er vokset og nu dækker hele Danmark med 462 butikker. I 1990 åbnede Netto sin første butik i udlandet, og i dag er der 1.300 Netto-butikker fordelt i Sverige, Tyskland og Polen. Netto er en del af Dansk Supermarked Group.

FødevareBanken & Netto inviterer danskerne med til at gøre en forskel for udsatte i julen26.11.2018 08:36Pressemeddelelse

Netto & Kræftens Bekæmpelse samarbejder mod kræft5.9.2018 08:28Pressemeddelelse

Økologiske landmænd fra Sjælland og Møn nomineret til Årets Økolog20.8.2018 08:00Pressemeddelelse