NettoNetto

Netto og Verdensnaturfonden WWF inviterer til fælles pressemøde om plastik, d. 22. marts. kl. 10.00

Pressemødet finder sted i Nettos butik på Peter Bangs Vej 100, 2000 Frederiksberg

Dansk Supermarked Group pressetjeneste: press@dsg.dk eller ring 8778 5002

Netto er Danmarks største dagligvarekæde og største leverandør af økologi til de danske husstande. Det er vi stolte af. Lige siden Netto slog dørene op til den første butik i 1981, har danskerne taget godt imod idéen om, at alle skal have råd til kvalitet i hverdagen. Det betyder, at Netto er vokset og nu dækker hele Danmark med 462 butikker. I 1990 åbnede Netto sin første butik i udlandet, og i dag er der 1.300 Netto-butikker fordelt i Sverige, Tyskland og Polen. Netto er en del af Dansk Supermarked Group.

Økologiske landmænd fra Midtjylland og Samsø nomineret til Årets Økolog20.8.2018 08:00pressemeddelelse

I løbet af de næste otte uger skal otte økologiske landmænd m/k dyste om at blive Årets Økolog. Blandt de nominerede er Hester Callaghan og Bjarke Jensen fra Samsø, Mikkel Juhl Nielsen fra Djursland og Karl Henning Mikkelsen fra Brande. Bag kampagnen, som kører for andet år i træk, står Netto som i samarbejde med Økologisk Landsforening, ønsker at hylde de danske økologer. Vinderen udpeges suverænt af danskerne.