Netto gør op med overmodne avocadoer, som nu kan byttes med et klik på Nettos nye tilbudsapp
Følelsen af at finde en flot avokado er fantastisk. Den, der har den helt rigtige, grønne farve og den bedste smag. Men uanset, hvor rutineret og heldig man er, er det svært at gardere sig helt mod en overmoden avokado i ny og næ.
Men den irritation skal det være slut med i Netto:
– Selvom vi gør, hvad vi kan for kun at sælge de mest friske varer i Netto, så er det nok de færreste, som ikke på et eller andet tidspunkt er kommet hjem fra supermarkedet med en vare, der ikke var helt som forventet. Det bliver man irriteret over, for den anden tur til butikken er sjældent den sjoveste. Derfor gør vi det nu nemmere end nogensinde før at få pengene retur, fortæller Martin Hasgard Olesen, der sortiments- og marketingdirektør i Netto.
Tilfredshedsgarantien i app’en virker ved, at man tager et billede af sin vare og tilføjer en kort beskrivelse. Pengene kommer retur på et digitalt tilgodebevis inde i appen og fratrækkes ved næste køb i Netto.
Tilbuddene flytter med over på mobilen
Det bliver også nemmere at finde de gode tilbud i Netto. Med den nye app vil Netto nemlig sende gode tilbud direkte ned på mobiltelefonen. I Netto+-app’en kan man gå på jagt efter tilbud, der gælder alle, men også tilbud, som er skræddersyet den enkelte kunde.
– Vi har gode tilbud på rigtig mange varer. Men vi ved også, at det ikke er alle tilbud, der er lige oplagte. Hvis man ikke har en kat, bladrer man hurtigt forbi siderne med kattemad, ligesom der ikke bliver købt meget kylling, når man er vegetar. Med de personlige tilbud får kunden unikke priser, der passer til den enkelte. Og de kommer direkte på telefonen, siger Martin Hasgard Olesen og fortsætter:
– Jo bedre vi kender vores kunder, jo bedre service kan vi tilbyde. Lige fra at give de rigtige tilbud til at kunne levere den særlige tilfredshedsgaranti. Det kan vi tilbyde, da vi med app’en kender den enkelte. App’en er koblet til ens normale betalingskort, så man slipper for besværet med et regulært medlemskort, man alligevel glemmer derhjemme.
- - - - - -
Om Netto+
Netto+ er Nettos nye indkøbs-app. Den rummer en masse nye funktioner, som skal sikre kunderne den bedste oplevelse, når de køber ind.
Med appen får kunderne overblik over priser og personlige tilbud, ligesom alle kvitteringer gemmes automatisk i appen. Appen indeholder derudover funktionen ”friskhedsgaranti”, som er kundernes garanti for, at de nemt og hurtigt kan få pengene retur, hvis en vare ikke lever op til forventningerne. Appen indeholder samtidig en ny og intelligent indkøbsliste og en prisscanner. På sigt vil det også være muligt at betale direkte gennem appen, så man nemt kan scanne sine egne varer, betale ved et enkelt swipe og forlade butikken - uden hverken at skulle have ens varer op på båndet eller stå i kø.
Læs mere på: https://netto.dk/nettoplus/
Kontakter
Group CommunicationSalling Group
Tlf:8778 5002press@sallinggroup.comBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
Donation fra Salling Groups kunder: Julemærkehjemmene modtager over en million kroner for Tinka-nissehuer20.12.2024 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Siden november har kunderne kunne købe Tinka-nissehuer i Bilka, BR og føtex. Huerne har i år været så populære, at Salling Group har overrakt en check på 1.250.000 kroner på vegne af kunderne til Julemærkehjemmene.
føtex og Bilka indgår historisk partnerskab med Tjele Gods: Vil sætte ekstra skub i økologien13.12.2024 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Økologiske varer fra Tjele Gods kommer fremover til at pryde hylderne i alle føtex og Bilka butikker. Tjele Gods er ved at skabe Danmarks førende økologiske landbrug, og samarbejdet passer derfor perfekt til føtex og Bilkas ambitioner om at udvide det økologiske varesortiment
Netto og Bilka vinder fornemme vegetariske priser27.11.2024 08:20:00 CET | Pressemeddelelse
Bilka løber med førstepladsen i ‘Bedst-i-pris', når det handler om plantebaserede varer, mens Netto vinder ‘Årets plantebaserede discountsupermarked’. Kåringer, som Dansk Vegetarisk Forening står bag.
Nyt madspildspartnerskab skal redde 6,5 millioner måltider årligt26.11.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
FødevareBanken og Salling Group lancerer MadPlus – et landsdækkende initiativ til bekæmpelse af madspild med en ambition om at inkludere hele detailhandlen i Danmark fra 2026.
Nu åbner fremtidens føtex med stort fokus på måltidet og sundhed21.11.2024 07:30:00 CET | Pressemeddelelse
I Kokkedal kan du nu opleve føtex’ helt nye koncept, der vil være standarden for fremtidens føtex. Kunderne vil opleve en butik, hvor måltidet og convenience er i højsædet, og hvor de første sundhedstiltag bliver præsenteret
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum