Netto gør op med overmodne avocadoer, som nu kan byttes med et klik på Nettos nye tilbudsapp

Følelsen af at finde en flot avokado er fantastisk. Den, der har den helt rigtige, grønne farve og den bedste smag. Men uanset, hvor rutineret og heldig man er, er det svært at gardere sig helt mod en overmoden avokado i ny og næ.
Men den irritation skal det være slut med i Netto:
– Selvom vi gør, hvad vi kan for kun at sælge de mest friske varer i Netto, så er det nok de færreste, som ikke på et eller andet tidspunkt er kommet hjem fra supermarkedet med en vare, der ikke var helt som forventet. Det bliver man irriteret over, for den anden tur til butikken er sjældent den sjoveste. Derfor gør vi det nu nemmere end nogensinde før at få pengene retur, fortæller Martin Hasgard Olesen, der sortiments- og marketingdirektør i Netto.
Tilfredshedsgarantien i app’en virker ved, at man tager et billede af sin vare og tilføjer en kort beskrivelse. Pengene kommer retur på et digitalt tilgodebevis inde i appen og fratrækkes ved næste køb i Netto.
Tilbuddene flytter med over på mobilen
Det bliver også nemmere at finde de gode tilbud i Netto. Med den nye app vil Netto nemlig sende gode tilbud direkte ned på mobiltelefonen. I Netto+-app’en kan man gå på jagt efter tilbud, der gælder alle, men også tilbud, som er skræddersyet den enkelte kunde.
– Vi har gode tilbud på rigtig mange varer. Men vi ved også, at det ikke er alle tilbud, der er lige oplagte. Hvis man ikke har en kat, bladrer man hurtigt forbi siderne med kattemad, ligesom der ikke bliver købt meget kylling, når man er vegetar. Med de personlige tilbud får kunden unikke priser, der passer til den enkelte. Og de kommer direkte på telefonen, siger Martin Hasgard Olesen og fortsætter:
– Jo bedre vi kender vores kunder, jo bedre service kan vi tilbyde. Lige fra at give de rigtige tilbud til at kunne levere den særlige tilfredshedsgaranti. Det kan vi tilbyde, da vi med app’en kender den enkelte. App’en er koblet til ens normale betalingskort, så man slipper for besværet med et regulært medlemskort, man alligevel glemmer derhjemme.
- - - - - -
Om Netto+
Netto+ er Nettos nye indkøbs-app. Den rummer en masse nye funktioner, som skal sikre kunderne den bedste oplevelse, når de køber ind.
Med appen får kunderne overblik over priser og personlige tilbud, ligesom alle kvitteringer gemmes automatisk i appen. Appen indeholder derudover funktionen ”friskhedsgaranti”, som er kundernes garanti for, at de nemt og hurtigt kan få pengene retur, hvis en vare ikke lever op til forventningerne. Appen indeholder samtidig en ny og intelligent indkøbsliste og en prisscanner. På sigt vil det også være muligt at betale direkte gennem appen, så man nemt kan scanne sine egne varer, betale ved et enkelt swipe og forlade butikken - uden hverken at skulle have ens varer op på båndet eller stå i kø.
Læs mere på: https://netto.dk/nettoplus/
Kontakter
Group CommunicationSalling Group
Tlf:8778 5002press@sallinggroup.comBilleder
Information om Salling Group
Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling stormagasiner og BR arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Knap 60.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 10 millioner kunder.
Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1,9 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.
Følg pressemeddelelser fra Salling Group
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Salling Group
føtex er ny hovedpartner for DBU’s fodboldskoler: Vil gøre en forskel for børn og unge over hele landet1.11.2025 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Et nyt og landsdækkende samarbejde mellem DBU og føtex ser dagens lys: Fra 2026 vil føtex stå i spidsen som partner for DBU’s fodboldskoler, der hver sommer samler tusindvis af børn og unge til sjove og lærerige fodboldoplevelser.
10.000 danskere har fået målt blodtrykket under indkøbsturen – og hvert tiende er for højt29.10.2025 11:30:00 CET | Pressemeddelelse
Samarbejdet mellem Hjernesagen og Salling Group har gjort det muligt for tusindvis af danskere at opdage forhøjet blodtryk i tide og tage vigtige skridt mod at forebygge stroke – ofte uden at kende til risikoen på forhånd. Indsatsen er med til at bringe forebyggelse og blodtryksmåling helt tæt på danskernes hverdag.
Ny teknologi skal hjælpe kunderne: Scan og find de bedste avocadoer i Bilka27.10.2025 10:00:00 CET | Pressemeddelelse
Salling Group og Bilka sætter nu turbo på indsatsen for at tilbyde kunderne de bedste avocadoer. Det skal være slut med at komme hjem med u- eller overmodne avocadoer, når en helt ny scanner nu introduceres i Bilka.
Salling fejrer julen med tre spektakulære nyheder16.10.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Julen bliver ekstra magisk i år, når Salling tænder julelysene og præsenterer tre store juleoplevelser: en ny og strålende facadeudsmykning, åbningen af Salling Christmas Garden i Aarhus og et helt nyt juleshow med musik og dans i både Aarhus og Aalborg.
Salling Group og Clever når milepæl: Over 1.000 ladeudtag på tværs af Danmark9.10.2025 08:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Salling Group og Clever har nået målet om at opsætte 1.000 ladeudtag og gør det dermed nemmere for elbilister at besøge butikkerne.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum


