Netto advarer mod falske sms’er i omløb

Netto er blevet gjort opmærksom på, at mange danskere i disse dage modtager fup-SMS'er, hvor der står, at man har vundet en præmie eller kan deltage i en kundeundersøgelse. Disse SMS'er er falske, og har intet med Netto at gøre.

Netto opfordrer til, at SMS’erne slettes med det samme. Er man kommet til at trykke på linket og videregive sine privat- eller bankoplysninger, anbefales det at ændre passwords og kontakte sin bank.

Med kæder som føtex, Bilka, Netto, Salling, BR og Wupti arbejder vi i Salling Group for at gøre hverdagen bedre gennem gode indkøbsoplevelser, muligheder for job i hele landet og lettere vej til en ansvarlig livsstil. Cirka 50.000 dedikerede kolleger i Tyskland, Polen og Danmark servicerer hver uge 11 millioner kunder.

Fordi vi er 100% ejet af Salling Fondene år, går en del af vores overskud tilbage til samfundet. Siden 2012 har Salling Fondene doneret mere end 1 mia. kroner til uddannelse, kultur, sport, socialt arbejde og andre gode formål.

Netto lancerer dagligvarer på abonnement med ny digital platform10.9.2019 07:00:00 CESTPressemeddelelse

Danmarks største dagligvarekæde Netto åbner for onlineshopping af dagligvarer med den nye digitale platform Fillop. Fillop tilbyder en skræddersyet digital dagligvareløsning, der kombinerer fast levering af basisvarer til døren med salg af ferskvarer i butikken. Dermed udvider Netto med et onlineunivers som supplement til sine over 500 fysiske butikker. Målet er 50.000 nye digitale kunder på et år.