Nets leverer første del af ny clearing infrastruktur i Ungarn

Sammen med sin lokale partner GIRO er Nets i fuld gang med at implementere en ny straks-clearing infrastruktur i Ungarn. En lokal tilpasset udgave af Nets internationale clearing-system, der forventes at være driftsklar i juli 2019, er nu leveret.

Det er samme grundlæggende infrastruktur, der gik i luften i Danmark i november 2014, som nu også er ved at blive implementeret i både Italien, Slovenien og Ungarn.

Fremover vil alle nye betalingsløsninger i Ungarn basere sig på den nyetablerede straks-clearing infrastruktur og Ungarerne vil dermed kunne foretage betalinger og overførsler på millisekunder, som vi i nogle år har kunnet herhjemme.

Nets jatkaa laajentumistaan Puolassa muodostamalla strategisen allianssin Przelewy24:n kanssa11.2.2019 10:00:00Pressemeddelelse

Nets muodostaa strategisen allianssin Puolan johtavan online-maksupalvelutarjoajan Przelewy24:n kanssa. Uusi yhteistyö on jatkoa hiljattain loppuun saatetulle Dotpay/eCard-kaupalle ja se vahvistaa entisestään Netsin asemaa Puolassa, jossa digitaalinen maksaminen on voimakkaassa kasvussa. Przelewy24:n asiakkaat pääsevät yhteistyön myötä hyötymään laajemmasta, alan kehittyneintä tekniikkaa edustavasta sähköisen kaupan tuotevalikoimasta.