Nets fornyer aftale med Kesko i Finland

Nets har fornyet det nuværende samarbejde med finske Kesko, der er Nordeuropas 3. største detailkæde. Den tre-årige aftale omfatter blandt andet kortindløsning og e-handel-tjenester.

Kesko har en strategi med øget fokus på kundeoplevelsen i forbindelse med on-line salg - også via mobilen. Nets’ ekspertise i betalinger kombineret med arbejdet med nye betalingsmetoder har været afgørende for at de er blevet genvalgt som leverandør.

"Vi har investeret meget i udvikling af vores tilbud og løsninger til butikkerne, og denne forlængelse af vores aftale med Kesko ser vi som et tegn på, at vi har de rigtige løsninger med den rette sikkerhed og til den rigtige pris,” siger Asger Hattel, der er Executive Vice President og ansvarlig for Merchant Services i Nets.

Pressechef Søren Winge:
+45 2948 2646,
swing@nets.eu

Kesko er børsnoteret i Finland og har over 1.500 butikker i Finland, Sverige, Norge, Estland, Letland, Litauen, Polen, Rusland og Hviderusland. Kesko og K-forretninger udgør K-Group, som omsatte for omkring €11 milliarder i 2015. K-forretningerne er den 3. største detailkæde i Nordeuropa og har omkring 45.000 ansatte.

Læs mere her (engelsk):