Nemmere at tanke AdBlue i Ringe

Ønsket om at gøre det nemmere for kunderne har fået energiselskabet OK til at udvide med ekstra stander til AdBlue på sin Truck Diesel-station ved Ringe. På den måde kan man hurtigere få tanket både diesel og AdBlue og komme videre ved det trafikale knudepunkt

Gennem de senere år, er behovet for at kunne tanke AdBlue steget, og ved Truck Diesel-stationen i Ringe har der været behov for at øge kapaciteten og imødekomme kundernes behov, når de tanker på stationen.

”På grund af tilkørselsforholdene i Ringe, har kunder med AdBlue tank i højre side af lastbilen haft udfordringer med at tanke det produkt. Derfor har vi nu sat en ekstra satellitstander op til AdBlue, så man nu kan tanke produktet fra begge sider af lastbilen. Det gør det nemmere for kunderne,” siger Henrik Bruun, kædechef på Truck Diesel i OK.

Truck Diesel-stationen ligger på Lombjergevej i Ringe, tæt på afkørslen til Svendborgmotorvejen.

”Placeringen af stationen i Ringe er helt ideel, da det meste af den tunge trafik til og fra Svendborg kommer lige forbi. Det er helt i tråd med vores ønske om, at kunderne ikke skal køre en omvej for at tanke hos os,” siger Henrik Bruun.

· OK-kæden omfatter mere end 670 tankstationer, 75 Truck Diesel-stationer samt tre OK BioGas stationer, hvor vognmænd kan tanke døgnet rundt, fordelt over hele landet. På langt de fleste stationer kan man tanke AdBlue.

· OK har markedets mest sikre Truck Diesel-kort med indbygget chip, der er umulig at kopiere.

· OK repræsenterer den verdensomspændende smøreolieproducent Mobil på det danske marked.

· OK a.m.b.a er landsdækkende leverandør af transportdiesel, benzin, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser.

Kontakt:
Ønsker du yderligere kommentarer om OK's  Truck Diesel-station, er du meget velkommen til at kontakte kædechef på OK Truck Diesel, Henrik Bruun på 8932 2315 eller hcb@ok.dk.