Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis

Nemlig.com vil fra 2022 droppe den ugentlige tilbudsavis på tryk. Ved at droppe tilbudsavisen sparer nemlig.com 90 tons papir om året. De gode tilbud skal i stedet findes digitalt.

Fra 2022 er det slut med at udsende den ugentlige tilbudsavis på tryk. I stedet skal tilbudene findes digitalt. Foto: nemlig.com

Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, ”Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.

Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler. Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året.

”Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler,” siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.

At tilbudsavisen lægges på hylden, får dog ingen betydning for de stærke tilbud, som nemlig.com stadig udbyder hver uge. Tværtimod vil kunderne opleve at tilbuddene i endnu højere grad relaterer sig til deres indkøbsbehov og være langt mere aktuelle i form af bl.a. dagstilbud.

”Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis. Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød,” siger Mikkel Pilemand.

Nemlig.com vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.

Download
Nemlig.com vil fortsat trykke visse blade, bl.a. Connaisseur, der promoverer vin og spiritus. Foto: nemlig.com.
Download

Nemlig.com er Danmarks største onlinesupermarked, der hver dag leverer dagligvarer og måltidskasser direkte til døren for tusindvis af danskere. Mere end 4 ud af 5 husstande kan i dag modtage dagligvarer og måltidskasser fra nemlig.com.

Med over 11.500 unikke varenumre og et stort sortiment af økologi tilbyder nemlig.com et bredt udvalg af dagligvarer til hverdagen, og med over 25 unikke gård- og specialbutikker er det også muligt at finde delikatesser fra bl.a. Slagter Lund, Lagkaghuset, A.C. Perch’s Thehandel og mange flere på nemlig.com.

På nemlig.com finder du også dagligvarer til den helt rigtige pris. Hver uge prismatcher nemlig.com mere end 1800 varer med discountsupermarkedernes priser. Det er med til at gøre nemlig.com til Danmarks billigste onlinesupermarked, og nemlig.com har vundet førstepladsen i to pristjek blandt landets onlinesupermarkeder foretaget af henholdsvis Politiken og BT i foråret 2021.

Intervare klar til at fortsætte samarbejdet med Københavns Kommune19.1.2022 20:08:09 CET | Pressemeddelelse

Intervare har i dag haft foretræde for Socialudvalget i Københavns Kommune. Formålet med foretrædet var først og fremmest at give det politiske niveau i Borgerrepræsentationen en mulighed for at høre vores uredigerede fremstilling af den tvist, der desværre har været mellem os og Københavns Kommunes CSR-enhed det seneste halve år. Dernæst ønskede vi at forsikre politikerne om, at Intervare gør alt, hvad vi kan, for at fortsætte vores gode samarbejde med Københavns Kommune

Intervare uenig med politisk flertal i Københavns Kommune8.10.2021 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Intervare tager skarpt afstand fra det, selskabet kalder en ren politisk og ikke faktuel og juridisk funderet beslutning, hvor et flertal af politikere i Københavns Kommune i går aftes valgte at pålægge Intervare, der gennem de seneste 20 år har stået for udbringning af dagligvarer til ældre og udsatte borgere i Københavns Kommune, dagbøder samt tilbageholdelse af de månedlige betalinger.