Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis

Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, ”Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.
Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler. Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året.
”Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler,” siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.
At tilbudsavisen lægges på hylden, får dog ingen betydning for de stærke tilbud, som nemlig.com stadig udbyder hver uge. Tværtimod vil kunderne opleve at tilbuddene i endnu højere grad relaterer sig til deres indkøbsbehov og være langt mere aktuelle i form af bl.a. dagstilbud.
”Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis. Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød,” siger Mikkel Pilemand.
Nemlig.com vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.
Nøgleord
Kontakter
Emil RyttergaardPresseansvarligPR / Kommunikation
Tlf:5171 8793ery@nemlig.comBilleder
Links
Information om Nemlig.com
nemlig.com er Danmarks største onlinesupermarked, der hver dag leverer dagligvarer og måltidskasser direkte til døren for tusindvis af danskere. Mere end 4 ud af 5 husstande kan i dag modtage dagligvarer og måltidskasser fra nemlig.com.
Med over 9.000 unikke varenumre og et stort sortiment af økologi tilbyder nemlig.com et bredt udvalg af dagligvarer til hverdagen, og med over 25 unikke gård- og specialbutikker er det også muligt at finde delikatesser fra bl.a. Slagter Lund, Lagkaghuset, A.C. Perch’s Thehandel og mange flere på nemlig.com.
På nemlig.com finder du også dagligvarer til den helt rigtige pris.Hver uge prismatcher nemlig.com mere end 1800 varer mod Rema 1000. Det er med til at gøre nemlig.com til Danmarks billigste onlinesupermarked, og nemlig.com har vundet førstepladsen i to pristjek blandt landets onlinesupermarkeder foretaget af henholdsvis Politiken og BT i foråret 2021.
----
Intervare A/S har mere end 20 års erfaring med levering af dagligvarer til visiterede borgere. Vi samarbejder pt. med mere end 40 kommuner landet over og servicerer ca. 8.000 borgere hver uge. Intervare A/S er moderselskab til nemlig.com.
Følg pressemeddelelser fra Nemlig.com
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nemlig.com
Nemlig fortsætter væksten og halverer underskud i nyt regnskabsår9.12.2025 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Det netop offentliggjorte årsregnskab fra Danmarks førende onlinesupermarked nemlig, viser en omsætningsvækst på knap 100 millioner kr. og et resultat før skat (EBT) på minus 28 mio. kr., hvilket er mere end en halvering sammenlignet med året før, hvor underskuddet var 62 mio. kr.
To år i træk: Nemlig løber med prisen som årets plantebaserede supermarked2.11.2025 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
For andet år i træk er nemlig blevet kåret til årets plantebaserede supermarked i 2025 af Dansk Vegetarisk forening. Prisen blev overrakt på Plant Food festivalen i Øksnehallen i weekenden.
Gys overgår tradition: Halloween overhaler fastelavn i indkøbskurven30.10.2025 12:50:17 CET | Pressemeddelelse
I morgen fejrer børn over hele landet halloween, og det er ikke længere et fremmed, amerikansk fænomen. Nye tal viser, at halloween på få år har taget førertrøjen fra fastelavn i både popularitet og indkøbskurv.
Ny strategi: Nemlig vil være blandt Danmarks billigste30.8.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Transformér er navnet på nemligs nye treårige strategi, hvor ambitionen er klar: At gøre virksomheden i stand til at investere markant i lavere priser. På den måde kan nemlig konkurrere fuldt ud med discountsupermarkederne på pris, samtidig med at man bibeholder et meget større sortiment og høj service.
Danskerne jagter tilbud og gratis levering20.8.2025 05:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Rekordhøje fødevarepriser har skabt en markant udvikling i danskernes indkøbsvaner. Vi køber flere varer på tilbud end nogensinde, og digitale søgninger efter gode tilbud er eksploderet det seneste år - det gælder også hos Danmarks største onlinesupermarked nemlig.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum


