Nemlig.com dropper den trykte tilbudsavis

Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, ”Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.
Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler. Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året.
”Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler,” siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.
At tilbudsavisen lægges på hylden, får dog ingen betydning for de stærke tilbud, som nemlig.com stadig udbyder hver uge. Tværtimod vil kunderne opleve at tilbuddene i endnu højere grad relaterer sig til deres indkøbsbehov og være langt mere aktuelle i form af bl.a. dagstilbud.
”Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis. Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød,” siger Mikkel Pilemand.
Nemlig.com vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.
Nøgleord
Kontakter
Emil RyttergaardPresseansvarligPR / Kommunikation
Tlf:5171 8793ery@nemlig.comBilleder
Links
Information om Nemlig.com
nemlig.com er Danmarks største onlinesupermarked, der hver dag leverer dagligvarer og måltidskasser direkte til døren for tusindvis af danskere. Mere end 4 ud af 5 husstande kan i dag modtage dagligvarer og måltidskasser fra nemlig.com.
Med over 9.000 unikke varenumre og et stort sortiment af økologi tilbyder nemlig.com et bredt udvalg af dagligvarer til hverdagen, og med over 25 unikke gård- og specialbutikker er det også muligt at finde delikatesser fra bl.a. Slagter Lund, Lagkaghuset, A.C. Perch’s Thehandel og mange flere på nemlig.com.
På nemlig.com finder du også dagligvarer til den helt rigtige pris.Hver uge prismatcher nemlig.com mere end 1800 varer mod Rema 1000. Det er med til at gøre nemlig.com til Danmarks billigste onlinesupermarked, og nemlig.com har vundet førstepladsen i to pristjek blandt landets onlinesupermarkeder foretaget af henholdsvis Politiken og BT i foråret 2021.
----
Intervare A/S har mere end 20 års erfaring med levering af dagligvarer til visiterede borgere. Vi samarbejder pt. med mere end 40 kommuner landet over og servicerer ca. 8.000 borgere hver uge. Intervare A/S er moderselskab til nemlig.com.
Følg pressemeddelelser fra Nemlig.com
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nemlig.com
Ny strategi: Nemlig vil være blandt Danmarks billigste30.8.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Transformér er navnet på nemligs nye treårige strategi, hvor ambitionen er klar: At gøre virksomheden i stand til at investere markant i lavere priser. På den måde kan nemlig konkurrere fuldt ud med discountsupermarkederne på pris, samtidig med at man bibeholder et meget større sortiment og høj service.
Danskerne jagter tilbud og gratis levering20.8.2025 05:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Rekordhøje fødevarepriser har skabt en markant udvikling i danskernes indkøbsvaner. Vi køber flere varer på tilbud end nogensinde, og digitale søgninger efter gode tilbud er eksploderet det seneste år - det gælder også hos Danmarks største onlinesupermarked nemlig.
Lise Kaae indtræder i nemligs bestyrelse17.7.2025 14:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Anders Holch Povlsen overdrager efter 11 år i bestyrelsen for onlinesupermarkedet nemlig, sin plads til Lise Kaae, der er CEO i Heartland, som ejer 72% af nemlig
Skumfidusen er blevet en ny dansk Sankt Hans tradition23.6.2025 11:24:28 CEST | Pressemeddelelse
Når danskerne samles omkring bålet til Sankt Hans, er det ikke længere kun midsommervisen og hjemmelavede hekse, der hører til.
Online dagligvarehandel løfter sløret for omkostningerne ved friskhedsgaranti23.5.2025 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Nemlig.com offentliggør nu sit "garantiregnskab" for at vise, hvad det koster at stå bag kvaliteten og friskheden af varer solgt online.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum