NEMBilhandel.dk: Danmarks nye platform for sikker bilhandel

For nyligt, den første juni 2019, blev der i Danmark lanceret en ny online platform: NEMbilhandel.

NEMbilhandel er et gratis online værktøj, der er til for at hjælpe dig med den private bilhandel. Det gør det muligt, at du og sikker bilhandlen som med sin gennemsigtighed skaber tryghed ikke blot for køber men også for sælger. Det er en ultimative guide og hjælpende hånd til en privat bilhandel. En privat bilhandel kan nemlig være både besværlig og risikabel. Samtidig skal både sælger og køber være opmærksom på en del forskellige juridiske forhold. Sådan en proces bliver meget nemmere, med en platform som NEMbilhandel.dk ved hånden - så undgår du alle faldgruberne associeret med en bilhandel.

Her tjekker vi bilen

NEMbilhandel hjælper dig blandt andet på den måde, at den lader dig tjekke bilen, som du er ved at købe. Det gør den blandt andet ved at tjekke bilen for restgæld, tyveri og fusk med kilometertælleren. Som potentiel køber skal du blot indtaste nummerplade eller stelnummer. Herefter bliver det hele tjekket igennem et nummerplade opslag. Det er grundlæggende vigtigt i en handel af en brugt bil. Det er det af den årsag, at du aldrig kan vide dig helt sikker med sælger i en privat bilhandel. Bilen kan for eksempel være meldt stjålet. Bilen kan også have restgæld i sig. Køber du en bil med restgæld, så overtager du også denne gæld. Derfor er det essentielt for dig som køber at vide, om bilen stadig er gældsat eller ej. Samme tjek af nummerplade giver dig også adgang til seneste og tidligere synsrapporter, som kan fortælle dig om potentiel fusk med kilometertælleren, eller om bilens periodiske syn er blevet overholdt eller ej. Med et tjek af nummerpladeoplysninger sikrer både sælger og køber sig gennemsigtighed. Køber kan understrege sin oprigtighed, og sælger sikrer sig tryghed og ærlige oplysninger.

Køb bilen med en attraktiv finansiering

Hos https://nembilhandel.dk/bilfinansiering kan vi også være behjælpelig med hensyn til finansiering. Du kan nemlig hos NEMbilhandel.dk få finansieret hele dit bilkøb, uden at skulle overføre en udbetaling til sælger. Du skal altså ikke stille sikkerhed for billånet. Samtidig tager det kun omkring to minutter at ansøge om hjælp til finansiering, blot du lader NEMbilhandel.dk vurderer din økonomiske situation ved hjælp af eSKAT. Det kræves også, at du er over 18 år gammel og i arbejde - og selvfølgelig ikke registreret i RKI. Du skal blot have dit NemID klar.

Vi hjælper dig med slutsedlen

Hos NEMbilhandel vil vi også gerne hjælpe både køber og sælger med alt det juridiske. Alt dette som ofte kan skabe usikkerhed og nervøsitet i en privat handel af bil. Her er det vigtigt at kende sine rettigheder. Vi hjælper dig for eksempel med omregistrering af bilen. Det handler om hvem og hvordan det skal gøres, og at sælger og køber gør det i fællesskab gennem SKATs tast selv. Vi hjælper også meget gerne med at udarbejde en slutseddel. En slutseddel er nemlig en vigtig kontrakt mellem køber og sælger. Den fungerer ved at understrege, hvad handlen inkluderer. Det er altså dybdegående og præcis information omkring bilen. Det kan være alt fra alder til restaurationer, lakeringer, skader, trafikuheld, udskiftninger og antal kilometer kørt. Det handler også om at få nedskrevet den korrekte information omhandlende køber og sælger, eventuelle garantier, mangler, foranstaltninger, stelnummer og indregistreringsnummer. Alt dette sluttes af med pris, dato, sted, kvittering for betaling og ikke mindst underskrift og CPR-nummer fra både køber og sælger. Alt dette er essentielt for en anstændig og korrekt privat bilhandel. Vi hjælper altså med dokumenter omkring slutseddel og købsbevis, så I har det skriftlige på det rene.

Hos NEMbilhandel.dk handler det om at skabe et oprigtigt og ansvarligt bilmarked for private biler. Et sted, hvor du får hjælp, om du er sælger eller køber. Private bilhandler har et ry for at være unfair, fyldt med snyd og et salg gjort med en køber i blinde. Alt dette er denne platform med til at lave om på. En bilhandel skal nemlig være tryg, nem og sikker, selvom den ikke bliver udarbejdet af en professionel sælger. Desuden skal der være mulighed for en attraktiv delbetaling, som det er med almindelige bilhandler.

Markedet for gadgets har fået en ny spiller4.12.2019 13:36:01 CETPressemeddelelse

Det klassiske ordsprog; “Aldrig gå ned på udstyr” har aldrig været mere aktuelt end i nutidens samfund. Nye techvirksomheder skyder frem, og der bliver udviklet nye produkter, som forbrugeren kan bruge hver dag for, at gøre livet lidt lettere. Nu er der kommet en ny spiller på det danske gadgetmarked, som satser på at kunne levere gadget til en overkommelig pris for forbrugeren. Den nye spiller er Fair24.dk, og forsøger nu at gøre op med høje priser på teknologiprodukter. Ny konkurrence på det danske gadgetmarked kan gavne forbrugeren, da det vil kunne presse prisen på kvalitetsvarer. Velkendte brands til en overkommelig pris Fair24 inventar af produkter består af velkendte brands indenfor gadgetverden. Appleprodukter er stadig populære hos danskerne, og hos fair24 kan man få tilfredsstillet sit behov for den amerikanske techvirksomheds mange gode produkter. Fair24 sælger blandt andet den seneste generations AppleTV (5. generation), som er 4K kompatibel, så man kan streame i allerhøjes