Navnenyhed: Ny chef for forretningskoncepter hos Brammer

Peter Christiansen, der har stor erfaring inden for udvikling og drift af automatløsninger, er netop tiltrådt som ansvarlig for salg, implementering og strukturering af Brammers nye forretningskoncepter.
- Det spændende ved at arbejde med Invend og Insite, der er nye koncepter i Danmark, er, at man kan være med fra starten, siger Peter Christiansen. Foto: PR.

I forbindelse med lancering af nye forretningskoncepter i Danmark har Brammer A/S netop ansat Peter Christiansen, som med mange års erfaring inden for lagerstyring samt automatløsninger skal være ansvarlig for koncepterne Insite og Invend.

– Brammers automatløsning, Invend, der gør det muligt at trække håndværktøj, batterier eller værnemidler på samme måde som en sodavand, er med mere end 1300 installerede maskiner på europæisk plan et stort forretningsområde for Brammer. Det har ikke tidligere været markedsført i Danmark, og vi ser Peter Christiansen som et meget vigtigt bidrag med de ressourcer og kompetencer, han har indenfor området. Han kan med sin baggrund og erfaring være med til at styrke vores organisation, siger Jan Lauritzen, administrerende direktør i Brammer A/S.

Med fra starten i Danmark

Peter Christiansen har tidligere i sin karriere haft ansvar for salg af værktøj og tekniske artikler, for udvikling og drift af lager samt automatløsninger. Som medarbejder i Brammer A/S bliver han nu en del af en stor international virksomhed, som han kan sætte sit præg på i Danmark:

– Vi har et stærkt fundament i Brammer, og vores styrke er, at vi kan hjælpe internationale virksomheder med at produktoptimere og konsolidere på europæisk plan. Det spændende ved at arbejde med de nye koncepter Invend og Insite, er, at jeg kan være med fra starten. Jeg finder forretningsudvikling og det at optimere alle processer hos kunderne utroligt spændende, fortæller Peter Christiansen.

Optimering af processer uden om varerne

Brammer A/S tilbyder en lang række serviceydelser beregnet til at hjælpe deres kunder med at optimere produktionsprocesserne, herunder Insite og Invend, som Peter Christiansen skal være ansvarlig for.

– Vi bevæger os i et marked, hvor vi i en årrække har fokuseret på at optimere interne processer med lean og ISO 9001-klassificeringer. Nu er tiden moden til at flytte fokus til optimering af alle de processer, der er uden om varerne. Det kan være med Brammers Invend, der som automatløsning har åbent hele døgnet og aldrig løber tør. Eller Insite, hvor en Brammer-medarbejder udstationeres i den enkelte virksomheds produktion og i tæt samarbejde med kunden hjælper med styring af lager og indkøb, fortæller han.

Jan Lauritzen
Adm. direktør, Brammer A/S
jan.lauritzen@brammer.biz

Lærke Jakobsen
PR Consultant, Epicent
lja@epicent.dk

Billeder

Download
Peter Christiansen kommer fra en lignende stilling hos Lemvigh-Müller, hvor han havde ansvaret for udvikling og drift af automatløsninger samt lagerstyring. Foto: PR.
Download

Information om Brammer A/S

Brammer A/S
Cedervej 2